søndag 24. januar 2010

Hekleruter

Når jeg ikke har annet håndarbeid liggende, hekler jeg ruter. Jeg vet ikke hva jeg skal bruke de til så her trenger jeg tips fra dere som stikker innom! Har masse garn igjen. (Hvitt bomullsgarn)

8 kommentarer:

  1. Hei :-)

    så mye flott du har laget :-)

    Jeg tror ikke jeg har vært på besøk hos deg før :-)
    men lagrer deg og titter gjerne inn igjen :-)

    SvarSlett
  2. Hei på deg du;) Så spennende!!
    Hmmm what to make??hihi..
    Jeg stemmer for lappe-teppe, så kan vi se hvem av oss som blir først ferdig;)hehe.. Mitt ligger så fint å venter.. Kanskje jeg skal sy litt i kveld..
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Fant bloggen via Lykkebo - jeg skal hekle luer etter oppskriften din, kjempefine :)
    Og her inne var det mye kjekt til inspirasjon, jeg kommer igjen :)
    Kjersti

    SvarSlett
  4. Heisann og velkommen som blogger. Her var det mye kos å se...kommer gjerne igjen hit. Heklelapper kan brukes til så mye..jeg har brukt slike oppå taburetter som trekk. Andre ting de sikkert kan brukes til er vognteppe til barn,slumreteppe til sofaen eller en stol,putetrekk,pynt på vesker, poser ol.. kommer igjen jeg :)

    SvarSlett
  5. Heisann og velkommen til "Blogglandia"!!
    Fikk tips om bloggen din inne hos Linda-og SÅ mye fint du lager:-)
    Hit kommer jeg igjen, klem Hege.

    SvarSlett
  6. Heisan!
    Så lekkert med mormorruter! Tror jeg ville brukt dem til teppe eller puter! : ) Ha ei flott uke! : )

    klem Hilde

    SvarSlett
  7. Hei igjen. Ville bare si at jeg fant deg via Bloggedamer 40+. Jeg skal legge deg til:) Og en annen ide for lappene. Finn en lin gardin (eller sy en) Sy lappene på linen og klipp etterpå vekk linen bak lappen. Blir nydelig i mot lyset. Har planlagt noe lignende selv, men jeg har da så mange andre prosjekter på gang også.
    Randi

    SvarSlett
  8. Hei. Hva med et langt skjerf av rutene? Kom tilfeldigvis innom bloggen din, og liker det jeg ser. Takk for titten.