mandag 25. januar 2010

Sekk til gymtøy

I dag har jeg gjort noe jeg ikke har gjort før- og uten mønster. Jeg har sydd en sekk som datteren min skal ha til gymtøy. Dette stoffet kjøpte jeg på det raidet jeg hadde på IKEA når det var halv pris på alt stoff :-) . Tror jeg vil prøve å sy meg en veske til meg selv også av dette stoffet.

Ellers så ser jeg at jeg har hatt masse besøk! Kan det skyldes linken  Lykkebo har lagt ut tro....? Uansett- kjekt med besøk og veldig koselig å se at dere legger igjen kommentarer :-)

Ha en fin uke alle dere som titter innom.

2 kommentarer:

  1. Ja det kan skyldes en viss frk lykkebo;-) Kjekt å se bloggen din. Du lager mye fint.
    Hvordan går det med M? Er du hjemme i permisjon enda? Jeg har akkurat begynt permisjon nr 2:-)
    Kanskje vi ses på trilletreff med Af eller i åpen bhg?

    SvarSlett
  2. Så flink du e! Eg gler meg til du kan lere meg å hekla blomar no. kjempe kjekkt å hekla huer,men ikkje så veldig bra for armen. eg har sydd nokre puter til sofaen av det stoffet og ein duk.Fallt heilt for det mønsteret så eg kan tenke meg det til soveromsgardiner og`.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!