torsdag 4. februar 2010

Veske og pute


Av det stoffet jeg kjøpte på IKEA til halv pris har det nå blitt veske og pute. Men det er masse igjen av dette stoffet så det blir nok en telyspose eller to også. Og kanskje en duk til utebordet? Det er første gangen jeg syr veske, den er foret og jeg har sydd en lomme inni. Fant mønster hos UnePune legger linken her. Det var litt vanskelig å sy den sammen siden det er ganske tjukt stoff og i tillegg for. Lurer på om jeg må Kante av med bånd eller noe. Gleder meg til å bruke denne! Det er god plass til Strikke / hekletøyet mitt og alt det andre en dameveske inneholder .....

3 kommentarer:

  1. HEi.
    Å jeg liker det stoffet så godt. Jeg bruker det som duk innimellom på kjøkkenet. Jeg blir så glad av det og det gir slik vårfølelse. Fine vesker og pute! Ha en fin dag
    Randi

    SvarSlett
  2. Ja det va jo kjempefint. Akkurat som i he sett det stoffet før..... Ligne litt på retro....et eller annet. Kjempefint. Glade farger. Karin

    SvarSlett
  3. Så fin den ble! Min er ikke foret, så den blei litt tynn og "slafsete" =P De hjertene dine er jo bare nydelige da! Sånne vil jeg og lage =)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!