fredag 12. mars 2010

Ballerinatøfler

Legger her ut et før og etter toving bilde, så ser dere omtrent hvor mye de har krympet. Tøflene er Heklet i fritidsgarn og heklekrok nr 6. Oppskriften fant jeg I denne fine bloggen. Veldig godt forklart oppskrift. Tusen takk! Var ikke helt fornøyd etter en toving på 40 grader sammen med en dongeribukse så den fikk seg en omgang i vaskemaskinen på 60 grader sammen med noen Håndklær. Nå Sitter de som et skudd:) (str 38).




Under tøflene smører jeg på dette vidundermiddelet fra Stoff & Stil-så slipper jeg å dette i Trappa ... 3-4 strøk holder


Ønsker alle dere som stikker innom en fin helg-og Tusen, tusen takk for alle koselige kommentarer på vesten min! Dere er alle til stor inspirasjon!

Klem fra 


6 kommentarer:

  1. Tøflene så helt herlige ut også så lurt med slik formgummi under. Du inspirerer du også :) SÅ koselig å stikke innom bloggen din.
    GOD HELG. klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar på bloggen min:) Skal prøve å få tatt noen bilder av det eg lagar snart:) Du er jo kjempekreativ, er artig å hente inn tips fra blogger!! Ha ei fin helg!!

    SvarSlett
  3. Søte tøfler, gjorde seg med blomsterdetaljene! Takk for "smøretips"! Det var jo genialt, har ikke hørt om det før. Ønsker deg ei flott helg! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  4. Flotte tøfler ,
    og lurt med antigli under :-)
    Har falt i trappen jeg ..
    og det gjorde vondt ...


    Takk for kommentar på bloggen min :-)
    Og ja , jeg har dongeribukser i butikken min :-)
    Åpningstider står på nettsiden til butikken :-)
    Velkommen :-)

    SvarSlett
  5. Koselig at du la igjen et spor hos meg, for da fant jeg deg ;) Så mye fint du lager, både med hekling og annet! Følger deg like godt :) Vesten ble skikkelig tøff, så bra at du fikk tilpasset den ved å hekle en kant rundt.

    Ha en god søndagskveld!

    SvarSlett
  6. Så mye flott det har kommet siden sist jeg var innom!
    Takk for tipset ang. antisklimiddel :)
    brito

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!