tirsdag 16. mars 2010

Bursdagskort

Nå har jeg blogget i litt over 2 måneder. Må si jeg har storkost meg her denne tiden! Spesielt arti når jeg får litt respons på innleggene mine hi hi.... Det er så mye positivitet og energi blant denne gjengen- og det liker jeg!!! Jeg har vært hjemmeværende i snart to år nå med min lille gutt. Men snart er hverdagen over oss igjen, jobben venter og jeg lurer på hvordan jeg skal få tid til å pusle så mye med håndarbeid som jeg egentlig vil :)
Dette kortet skal jeg gi til en venninne-
og dette skal datteren min gi til sin venninne som blir 10 år!

4 kommentarer:

  1. Nydelige kort med lekre detaljer, du er så flink! Håper du får tid til å være kreativ også når jobbhverdagen starter! Her går det litt i perioder. Ha en flott kveld! : )

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine kort! Koselig bilde med den lilla benken.

    SvarSlett
  3. Så fine kort du har laget, heldige de som får de.

    Har vært hjemmeværende med de 2 yngste jeg òg, nå er de 4,5 og 2,5 år. De går nå i barnehage noen dager i uken begge 2, men jeg er fremdeles hjemme, p.g.a. sykdom/skade. Men jeg koser meg fremdeles, og er glad for muligheten jeg har hatt til å være hjemme med de.

    Ønsker deg en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  4. Fooole fine kort!! Ja me gler oss te de kjem te påske!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!