fredag 19. mars 2010

Tøfler...igjen....



Disse fargeglade tøflene er heklet i Cortina Soft fra Sparkjøp. Måtte vaske de på 60 grader
for å få de passe tovet. De er veldig gode og varme!
Oppskriften er den samme som i tidligere innlegg - du finner den her hos MirreVirre
Dette får bli ukens siste blogginnlegg- kan jo ikke slite dere helt ut... :)

Ha en fin helg alle sammen- veldig koselig med kommentarene jeg har fått fra dere! Nå skal jeg på korseminar så denne helgen får jeg nok ikke laget så mye....

Klem fra Sissel


7 kommentarer:

  1. Åååå korseminar er morro det!!!
    Vi fikk ikke øvd i gårkveld vi, for dirigenten stod midt i flommen ved huset sitt....og staket opp tette rør... Har vært helt foferdelig her nå i snøsmeltinga! God helg!

    SvarSlett
  2. Nyyyydelige farger på tøflene dine! De så knallgode ut! Kos deg på korseminar og god helg! : ))

    SvarSlett
  3. Vakre tøfler i spreke farger. De ser veldig gode ut. GOd helg kjære deg. Merethe

    SvarSlett
  4. Så flotte de ser ut. Sikkert god og varm. Herlige farger også.
    Ønsker deg en super helg

    SvarSlett
  5. Fine tøfler! Kos deg på korseminar! Jeg er selv dirigent for et kor og veldig glad i korarbeid ;)

    Ha en god helg, klem :)

    SvarSlett
  6. Flotte tøfler :-)
    og mmmm nå fikk jeg lyst til å bake skillingsboller :-)
    og prøve oppskriften din :-)

    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  7. Heisann!!
    Fine tøfler :) Tror det er samme oppskrift som eg bruker :)

    oppskrifta på veska mi:
    Legg opp 16 masker.
    Strikk fram og tilbake. Dette blir bunnen i veska.
    Lag 34 masker i langsidene, og 16 på siste kortsida. Tilsammen 100 masker. Strikk rundt og rundt på rundpinne så høgt opp du ønsker.
    Toves.
    Håpar dette hjalp litt
    Ha en fin søndag
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!