torsdag 8. april 2010

Gi vekk

Nå har jeg blogget i snart tre måneder og har hatt over 2000 besøk. Det er over all forventning- og jeg stortrives her inne blant dere bloggere! Liker den positive stemningen her inne og blir i godt humør av å se alt det fine dere legger ut. For ikke å snakke om all inspirasjonen dere gir meg!
Dette har jeg lyst å feire med en "give away", og her kan alle delta!! Det eneste du trenger å gjøre er å skrive en kommentar til dette innlegget. Tusen takk til dere som har tatt dere tid til å legge igjen kommentarer under innleggene mine- jeg setter stor pris på dere alle! ♥♥♥

Jeg trekker vinnere 16.04.2010

Klem fra Sissel




(Hjertene er ca 20 cm lange, sydd av meg  og fyrstikkesken 5x7 cm og pyntet av meg ♥ )

23 kommentarer:

  1. Koselige, søte hjerter du har laga - Er stadig innom bloggen din og titter - og blir inspirert.
    Ha en trivelig dag.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med tre måneder! Blogging er så koselig, det er så mange snille mennesker der ute!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Bloggverden er et koselig sted. Masse inspirasjon og ideer og trivelige menneskery
    Grattis med 3mdn blogging, og en koselig giveaway, den vil jeg gjerne være med på.

    Torsdagshilsen
    HegeT

    SvarSlett
  4. Gratulerer med tre måneder med blogging. Jeg også synes det er kjekt å være her inne, mye inspirasjon, og ikke minst mange hyggelige folk å bli kjent med. Vil gjerne være med i trekningen av dine nydelige hjerter.

    SvarSlett
  5. Så moro med give away, jeg blir gjerne med! Moro å følge bloggen din, blir inspirert av alt det flotte du lager! Ha en deilig vårdag! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Grattis med så mange treff! Du har en kjempe fin blogg, med masse tips og ideer-og så effektiv!!
    (en smule sjalu..hehe)
    Kjempe fine gaver-selvfølgelig vil jeg vøre med i trekningen!
    Krysser fingre & tær;)

    Klemmer

    SvarSlett
  7. Neimen sånn flaks jeg hadde som tilfeldigvis komm på din blogg i dag som det er giveaway her =) Jeg blir gjerne med hvis jeg får lov. Fine gaver du gir vekk! Nå skal jeg titte litt mer på bloggen din :)

    SvarSlett
  8. Heisann, oppdaget din blogg i dag!! Ser ut som du er en flittig dame som lager mye fint!!
    Jeg vil meget gjerne bli med på giveawayen din =)
    Mvh Laila Lien

    SvarSlett
  9. Jeg prøver lykken!

    God helg!

    Randi

    SvarSlett
  10. Grattis med jubileet, jeg vil gjerne teste vinnerlykken, ønsker deg og dine en flott helg.

    SvarSlett
  11. Heia.
    Jo blir nok å male etterhvert selv om det er litt kult å ha litt anderledes farger hi hi.

    Hurra for deg. Heeeelt enig det er så koselig og god stemning her inne. En liten vitamininnsprøytning faktisk.

    Jeg vil gjerne være med på "gi borten" din. Og det er virkelig fine ting.....helt i min gate.

    Ønsker deg en riktig så fin helg!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  12. Synes tingene var så fine at jeg prøver lykken en gang til ha ha ha :)

    SvarSlett
  13. Hei hei.Ny blogg for meg dette,skikkelig mye flott du lager. Ser du behersker det aller meste:)
    ha en fin helg

    SvarSlett
  14. Å, jeg vil gjerne være med. SÅ vakre premier du har.
    Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  15. Så fine ting! Jeg prøver lykken!

    God helg!

    SvarSlett
  16. Hei og hopp!
    Du er til stor glede og innspirasjon for meg:)
    Vil sjølvsagt vere med itrekkninga av dei fine gåvene dine:)
    Ynskjer deg ei strålandes helg:)

    Klem frå Siv:))

    SvarSlett
  17. Heisann!!
    blir gjerne med på en give away hos deg!!
    synd at du gikk glipp av antikkmessen da....men til høsten er det en ny!!
    Fantastik å gå der å kikke mellom alle de fine tingene!! Og masse fristende å kjøpe :o)

    ha en fin uke :o)

    SvarSlett
  18. Dette holdt jeg på å gå glipp av. Slik er det når ute sesongen begynner for fullt. :) Vakre premier du har laget. Så jeg vil gjerne være med. Merethe

    SvarSlett
  19. Så fin en premie! :-) Blir gjerne med på trekningen av den.

    SvarSlett
  20. Så flink du er da :)
    Titter innom jeg :)
    ADA

    SvarSlett
  21. Det er både kjekt og inspirerende å titte innom din blogg. Gratulerer med så mange besøk allerede.

    SvarSlett
  22. Hei Sissel! Så mye fint, - jammen er du flink!! Takk for meldinga på fb,ellers hadde jeg ikke vært "her" nå... Jeg vil gjerne være med i trekninga,Sissel :-)) Klem,Bente

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!