søndag 4. april 2010

Vår og hverdag


Noe av det vakreste vårtegnet jeg vet om er Hestehoven! Når den kommer vet jeg at det er like før det blir vår for alvor!


Og når snøklokkene presser seg opp vet jeg også at det blir vår!

Påsken har vi tilbragt på mitt hjemsted utenfor Molde. Vi var knallheldige med været og hatt en skikkelig ute-påske! Masse kakespising ved sjøen og masse familie rundt oss. Veldig koselig. Men nå kjenner jeg at jeg er klar for hverdag og hobbyaktiviteter igjen. Har funnet en del rekved som jeg presset nedi kofferten og fikk med meg på flyet til Bergen- gleder meg til å lage noe fint av det!

3 kommentarer:

  1. Ja, det er godt å se vårtegn både her og der! Spennende å se hva du lager av rekveden.

    Det er fint i Molde - og området rundt ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Høres ut som en herlig påskeferie, så bra! : ) Enig med deg, hverdagen er egentlig det beste, iallefall mest effektive! ; ) Nyt siste påskerest! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige kommentarer du legger igjen på bloggen min, det er alltid trivelig. Blir en stund til jeg får se sneklokkene - har fremdeles masse snø utenfor dørene.
    Spent på hva du lager av rekveden -du lager så mye fint -så det blir det sikkert av rekveden og.
    Ha en trivelig uke.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!