mandag 17. mai 2010

Deilig mandelbunn....


250 gram malte mandler
6 eggehviter
225 gram melis
1 ts bakepulver
3-4 ss obo'y

Stivpisk eggehvitene. Rør inn melis, bakepulver, obo'y og mandler. Stekes på nederste rille i 175 grader i 35-40 min
Jeg har pyntet med 1 boks stivpisket kremfløte og revet sjokolade.
Nam nam.....



 

Tror jeg beholder denne kannen litt shabby jeg :) Nå har den logge i salovann i natt og ble litt blankere.

Avslutter med noen koselige bilder fra Gullfiskdammen i Øystese- vi hadde en nydelig helg på campingen før vi dro hjem og feiret 17.mai :)

 

 





4 kommentarer:

  1. For noen flotte stemningsbilder. Og den kaka. Nam nam, den så og hørtes alldeles nydelig ut.
    Ønsker deg en flott dag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Har skrevet oppskrifta i boka mi!
    Vil prøve den med vaniljekrem og jordbær, ein gang.

    Kanna di under her, den er ikkje av tinn da? Var jo så fin i fasongen.

    Ha ein fin dag!

    Klem fra Mira,

    SvarSlett
  3. Hei hei. Du er kjempeflink. Kjenner jeg blir inspirert og det er jo positivt :-)
    Hilsen Astrid :-)

    SvarSlett
  4. Hei!

    Bloggen din har fanget vår oppmerksomhet på grunn av kvaliteten av oppskriftene. Vi ville bli glade hvis du ønsker å bli med i Alleoppskrifter.no, slik at vi kunne koble til den.

    Alleoppskrifter er en søkemotor som samler de beste norske matlaging nettsteder og blogger fra Internett. Flere hundre blogger er allerede registrert her og dra nytte av den trafikken vi sender til sine nettsteder.

    For å bli med Alleoppskrifter, bare gå til http://www.alleoppskrifter.no/ga-med-i-matbloggtoppen

    Ha en fin dag!

    Vennlig hilsen,
    Elin
    Alleoppskrifter.no

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!