onsdag 5. mai 2010

Søt sommerveske



ღ Først av alt-tusen hjertelig takk for alle koselige kommentarer til mitt forrige innlegg! Utrolig hyggelig ღ



Så vil jeg ønske alle følgerne mine hjertelig velkommen til bloggen min- har visst ikke gjort det før .... Koselig at dere vil være med meg! Denne bloggingen har gitt meg så mye inspirasjon og positive tanker - takket være dere! ღ

Denne vesken blir fin å ha til sommeren!


(Målene er ca 22*25 cm) Og for de som måtte lure- rosestoffet er kjøpt på Stoff & Stil

9 kommentarer:

  1. Kjempefin i delikate farger!

    SvarSlett
  2. Dette ble en kjempefin veske!

    SvarSlett
  3. En sånn veske kunne jeg tenkt meg ja. Har en lignende som min mor har sydd, men denne var med flere detaljer. Fiiiin.

    Nå er det natta her.

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Søt veske du har laget.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Kjempefin sommerveske du har laga.

    SvarSlett
  6. Nydelig veske! OG det stoffet....det blomstrete stoffet har jeg sett før...Tror jammen det er samme blomstene som jeg har på noen puter her i huset. :)

    SvarSlett
  7. Ååå..så fin.
    Puten i det forrige innlegget var knallfin!

    Klem

    SvarSlett
  8. Nyyydelig veske du har laget her! Hvor får du tak i det nydelige rosestoffet tro? Tusen takk for koslig besøk i bloggen min, alltid trivelig det!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!