lørdag 12. juni 2010

Alt kan forbedres :)

Ble inspirert av bloggen Fur Elise og kasta meg uti makeover av såpedispenser. Har laget noen tidligere også, men syns det har vært et herk å få av klistrelappene. På denne derimot- som er fra Rema 1000 gikk merkelappen av som en lek. Så nå har jeg kjøpt inn flere og skal lage noen små gaver :)  mest for moro.

Tidligere i kveld kom det ei skikkelig vindkule og blåste ned den fine, nyrenoverte vasen min så den gikk i tusen knas. Jammen bra at jeg nylig har fått denne nydelige muggen av ei god venninne så syrinene mine kunne leve videre i den. Syriner for meg er virkelig sommer! Turte ikke annet enn å ta de inn- og det dufter himmelsk på kjøkkenet nå!


 Til slutt vil jeg ønske alle følgerne mine hjertelig velkommen! Ser jeg har fått 40 stykker som vil følge meg nå. Kjempekoselig- og overraskende! Tror jeg må ta en liten "gi vekk" igjen snart!

13 kommentarer:

  1. Dette blir flotte gaver! Det er artig og dekorativt å pynte på diverse flasker.
    Synd med vasen som gikk, men godt du hadde denne nydelige mugga;)

    Ha en god kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin mugge, lurer på kven du fekk den av? Så fin den nye hedderen din va:))

    Klem frå siv

    SvarSlett
  3. Så stilige de ble.
    Nydelig mugge med syriner.
    Headeren er kjempeflott.
    Ønsker deg en fortsatt fin helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  4. Kjekt at du la igjen et lite spor når du var innom meg sån at jeg fikk muligheten til å finne den koselige bloggen din.

    Utrolig god ide og pynte litt på disse kjedelige såpedispenserne. Takk for at du bragte den videre, og resultatet ditt ble kjempe flott!

    SvarSlett
  5. Såpen ble kjempesøte, flotte gaver! Nydelige blomsterbilder! : ) Tusen takk for award, det setter jeg stor pris på! : ) Grattis med alle følgerne, du har en flott blogg- og headeren din var blitt stilig! Ha en skjønn søndag! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Så utruleg kreativt å dekorere såpeflaska!:) Det fekk eg og lyst til å prøve!:)
    Og tusen, tusen takk for gode ord og kjempefin(e) awards:) Du er snill du:)Kjem innlegg om dei i neste veke;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Ja, det finnes alltid rom for forbedringer - og det der var jo et supert gavetips! (Plutselig jobber hjernen på høygir).
    Forresten har du fått deg en kjempefin header på bloggen din. GRATTIS!

    SvarSlett
  8. Så fin heading du har fått på siden din nå! Fikk skikkelig sommerstmning av den.

    Håper det står bra til med små og store hos dere.

    God sommer fra Camilla & co

    SvarSlett
  9. Såååå lurt!! Det var jo en kjempe ide!!!
    Nydelige syriner.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Så fine ting du lager - veldig lurt å style de såpedispenserne.

    Jeg har også en stor mugge med syriner stående i stuen - de lukter SÅ godt (men står desverre så kort inne..)

    HA en fin kveld
    Kjersti

    SvarSlett
  11. Hei og takk for koselig hilsen hos meg.
    Min far har heller ikke gjort dette før, så nå har han klippet av grener, noen har han satt rett i jorda og noen har han satt i vann. Hos mine foreldre gror alt.
    Ønsker deg en fin dag videre.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  12. så flott såpedispenser du har laga! alt du tar i blir så flott Sissel.. lurer litt på hvor du har kjøpt den fine blonderen du har brukt rundt?? den va bare nydelig :)
    klæm fra Anita

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!