tirsdag 8. juni 2010

Døgnåpent :)


Veldig kjekt å gå på fjelltur når det attpåtil er døgnåpent og laget så fint til for oss!ღ



Her lå det ved, det var grillrist, grytekluter og hva du enn måtte trenge for å lage åpen ild!


Fantastisk med sånne ildsjeler som ordner til for oss!

Gleder meg til disse blåbærene modner- nam nam!!


Og det fine med denne turen er at stien er merket med reflekser slik at vi kan ta med oss lommelykt og gå her til høsten også! Smart??
 
Til slutt jeg bare vise dere enda en råtøff stein jeg fant i fjæra ღ
Jeg innrømmer det- jeg er litt steingal....

8 kommentarer:

  1. Så herlig!
    Og kjempefin de steinene du hadde til T-lys!!

    Kos deg videre i junidagene og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hvor er dette vakre stedet????? Hvordan finner jeg veien dit? Kul stein!!!! Grethe

    SvarSlett
  3. Så ut som en veldig fin plass!
    Jeg er også veldig steingal, det er jammen godt det er flere som er belasta med sånt no =)

    SvarSlett
  4. Jo du Hjertedame- dette vakre stedet ligger i Hardanger ♥♥♥

    SvarSlett
  5. Vakkert sted! Her skulle jeg gjerne vært!

    SvarSlett
  6. Kjempe fint sted. Deilige bilder.
    Kanskje du er "steintoillat" hi hi og ikke steingal. En utrolig kul stein.

    Ha en deilig kveld.

    Klem

    SvarSlett
  7. Flott sted og nydelige bilder.
    Den steinen var stilig.
    Ønsker deg en fin onsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  8. Håper me får tatt oss ein tur til døgnope i sommar.Så kosleg det ser ut, tenk at eg aldri har vert der. Du må finne ein sånn stein til meg og, ønsker meg til bursdagen:))
    Kjempe fine bileter og:)

    Klem frå Siv

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!