fredag 18. juni 2010

Fornyelse av gammel blomsterpotte



Denne blomsterpotta har ikke vært noe pryd for øyet akkurat... Den har stått i dukkehuset noen år og nå syns jeg det var på høy tid at den fikk en fornyelse! Spraymalte den først med hvit, og så var det fram med servietter og lim- igjen :)
 
Etter at servietten var limt på måtte jeg lakke over tre strøk med decoupage lim.

 
Som dere ser er det ikke alltid så mye som skal til!

Og når jeg først var i farta lagde jeg likegodt en boks til å samle brukte batteri i . De hadde en tendens til å samle seg opp i en krok på kjøkkenbenken. Denne blir litt koseligere å ha fremme :)

 

Tusen takk for alle koselige kommentarer på forrige innlegg- det gjør at jeg får lyst å lage flere innlegg ♥♥.Ha en strålende dag dere som titter innom! Her pøsregner det, men jeg skal på fjellet likevel :) Må nyte fridagen min!

13 kommentarer:

  1. Den blomsterpotta ble jo bare nydelig! Nesten så jeg må prøve meg på decoupage jeg også...
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Den ble kjempe lekker.
    Ja, Decoupage ble jo veldig fristende.
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Vasen og boksen ble kjempelekre!! Du inspirerer meg til å ta fram limet og serviettene, jeg har alt liggende;)

    Ha en god fredag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. WOW, det må jeg si:DDDDDDD Skjønner at jeg må på hobbybutikken og skaffe meg noe utstyr, for det ble så flott:DDDDD Ha en nydelig helg!!!

    SvarSlett
  5. Wow, så nydelig det ble, virkelig lekkert.
    Blomsterpotta ble så flott.
    At en kjeksboks kan bli så vakker, utrolig.
    Ønsker deg en strålende fredag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  6. Så utrolig fin den ble! Nydelig! Har aldri prøvd meg på decoupage, men nå frister det.
    Vibeke

    SvarSlett
  7. Den ble kjempe fin den blomsterpotten. Kan de stå ute i hagen?
    Jeg synes boksen ble like fin. Tøff gjenbruk altså.

    Ville innom å ønske deg god helg.

    Kos deg

    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Så flink du er med decoupage ☺ Den krukken ble jo kjempefin.

    Ønsker deg en flott helg.

    Delta gjerne på min Give Away.

    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  9. Så lekkert det ble! Flink til å trylle du! Ha ei nydelig helg! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  10. Kjempe god ide å dekorere en eske til batterier, og potteskjuleren ble aldeles nydelig :)

    SvarSlett
  11. Hola, preciosa esa maceta!
    Besos, desde Buenos Aires, Argentina,
    Sandra

    SvarSlett
  12. Oi så flott potten ble og boksen :-) Elsker roser :-) Flink er du og takk for tipset ang gamle potter :-)

    Ha en fortsatt fin sankthans :-)

    SvarSlett
  13. hei Sisselmor!
    Jeg kommer innom for å fortelle at jeg holder på å lage meg min egen blogg HELT på egenhånd :)
    Klem Anita

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!