søndag 27. juni 2010

Gryteklut...??

Hadde litt rester etter putene jeg har heklet og tenkte at gryteklut etter mønster fra  A ' S ALMANAKK var midt i blinken til resteprosjekt. Ettersom arbeidet skred fram, forandret planene seg og jeg heklet en duk... Men jeg hadde for lite garn, så jeg måtte ut og kjøpe mer. Så nå har jeg en del rester- igjen... Kanskje det kan bli grytekluter også :))??


Ble veldig fornøyd med resultatet og syns den passet midt i blinken på campingbordet mitt :)


Denne skjønne vasen kjøpte jeg på brukthandelen til kr 10 :)
Nå lyver sikkert bildet litt- den er bitte liten- kanskje 10 cm høy, men kjempesøt til markblomster- som forøvrig er plukket av min søster som var med meg på campingtur i helgen. Kjempekoselig!

 

13 kommentarer:

  1. Fargene er jo bare perfekte til Isabella teltet!!!!!! Vårt telt er ikke Isabella, og det er i tilleg mørke rødt, grått og sort,- så vi er liksom ikke helt med på moten innen campinglivet, he-he. Derfor måtte jeg velge andre farget til interiøret vårt. Koz dere med campinglivet!!! klemz Grethe

    SvarSlett
  2. hei Sissel!

    Den passa jo perfekt på bordet i vogna deres :)

    Klæm Anita

    SvarSlett
  3. Her sto alt i stil! kjempefine farger og nydelig til duk også dette mønsteret!

    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Det ble jo en kjempefin duk :)
    Så mye fint da har lagd siden sist jeg var inne her, like blomsterpotta kjempegodt. Spørs om jeg ikke må ut å se om jeg finner meg noen servietter med roser i morgen og fornye noen av mine også.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Så flott den ble og så flott når alt står i stil.
    Fargene er bare nydelige, du er kjempeflink.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld og en fin ny uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  6. Duken ble kjempe fin, ble jo et sett dette.
    Fortsatt god kveld
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Det ble en kjempefin duk :) Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  8. Duken ble flott! Nydelige farger, perfekt til puta! Søt vase, og markblomster lager skikkelig sommerstemning! : ) Nyt solfylte dager! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  9. Heisann heisann. Lite blogging i det siste på meg. Iallefall inne hos dere andre. Ser ut for at du koser deg på campen og hekleduken ble midt i blinken....bokstavlig talt hi hi.

    Ha en deilig sommerdag. Endelig litt sol her.

    Klem klem

    SvarSlett
  10. Så fin! Gøy å se alle variantene av grytekluten rundt på bloggene! Har sett flere som lager duker, og det var jammen smart!

    SvarSlett
  11. Skikkelig flott blei duken og så flott i lag med puten du har laga og med gardinbånd som står i stil!!

    SvarSlett
  12. Så nydelig duk og pute til camping:) Fine farger!

    SvarSlett
  13. Dette ble kjempestilig. Lekkert med blått!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!