onsdag 30. juni 2010

Nydelige fugler og nytt sjal

Disse nydelige fuglene har min datter laget på skolen- kom hjem med dem på sin siste skoledag (ferdig med 4.trinn) Jeg syns de var kjempefine og er stolt over å ha en så flink jente Bildet som henger over kom mannen i huset hjem med i dag. En gave fra jobben. Fargene kunne ikke passet bedre!


 

Og så ble jeg endelig ferdig med sjalet mitt. Er heklet i bomullsgarn Tuva fra Europris. Det er utrolig deilig og mykt! Blir godt å ha rundt halsen til høsten.

 

 
Oppskriften fant jeg hos Hildes Verden.

Det går mye i blått hos meg om dagen..... og jeg er ikke ferdig enda :) Har planer om en vimpelrekke jeg skal sy til gutterommet også. Hvis tiden strekker til

12 kommentarer:

  1. Så fint det skjerfet vart! Såg så mjukt og deileg ut!:) Flink jente du har som har laga dei flotte fuglane:) Kreativ familie:)
    Potta du har dekorert med servietter under her og eska til batteri var kjempefine:)
    Ha ein nydeleg kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så fint det sjalet ble da. Flink er du. De to flotte fuglene da. Så flink det barnet er. Bildet var midt i blinken. Så stilfylt.
    klem

    SvarSlett
  3. Å, så skjønne fugler din datter har laget! Og det blå sjalet ditt blir perfekt på lkølige sommerkvelder.
    Ønsker deg gode og varme dager.

    SvarSlett
  4. Fuglene ble kjempesøte og passer godt sammen med bildet! Sjalet ditt ble også fint, og sikkert veldig anvendelig.

    SvarSlett
  5. Så nydelige fugler :) Alltid så kos å få fra sine små!♥ Tenke seg til at de skulle matche så perfekt sammen.. nesten så man skulle tro at de hadde snakket sammen på forhånd hi hi, herlig!!:)
    Så vakkert håndarbeide, du er så flink!!♥ Skjønner det er en stund sien jeg har vært innom - nyydelig header du har laget deg!♥
    Ønsker en knallfin uke og fortsatt en nydelig sommer :)
    Klemmer fra meg, Anki

    SvarSlett
  6. Nydelige fugler...og at de attpåtil sto så godt til bilder!
    Sjalet så lekkert ut, artig å se tuvagarnet brukt til plagg;) Nydelig farge!!
    Nattaklem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Nydelige fugler og deilige hekleplagg ☺
    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  8. De fuglene var flotte, så flink din datter er. Tenk at bildet din mann kom med passet så godt i fargene.
    Skjerfet ditt var nydelig, ser herlig og mykt ut.
    Blått er jo fargen da.
    Så kjekt at du vil være med på Give Awayen min, har notert deg for 2 lodd.
    Ønsker deg en fortsatt fin sommerdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  9. Så flink en datter du har, de fuglene var skjønne.
    Slike sjal får man jo ikke nok av, nydelige og gode.
    Ønsker deg en super dag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  10. For noen skjønne fugler din datter har laget. :) Sjalet var rålekker.
    Ja det blir mindre blogging på denne tiden av året men slik synes jeg det også skal være. Her nyter vi hagen med alt det innebærer.
    Bryllupet i går var helt fantastisk og datteren var så vakker i sin skreddersydde brudekjole. Nå blir det rolige dager med haging og småsysler.

    SvarSlett
  11. Så fine fugler - matchet jo bildet over:-)
    Tusen takk for koselig hilsen - ja vesker kan man vel ikke få nok av !
    Ha en fin start på uken,
    klem Hege.

    SvarSlett
  12. Så fint, og for en match med fuglene og bildet, duken og blomsterbuketten. Full klaff på det meste her.

    Søss

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!