fredag 11. juni 2010

Utmerkelser!!



Jeg har vært så utrolig heldig å få hele 2 utmerkelser fra mine bloggevenner- denne er fra Landlige Hjem- tusen, tusen takk snille du! Syns det har vært vanskelig å finne sju ting å skrive om meg selv, så det har tatt litt tid før jeg har fått blogget denne.





Og denne fikk jeg fra Bare Mio ♥♥ - tusen hjertelig takk til deg også!

 



Dette innebærer at jeg må fortelle 7 ting om meg selv- det er derfor jeg har hatt litt problemer med å lage innlegg til disse. Jeg er nok ikke så interessant, men dere kan få vite dette ♥♥


* Jeg er en stolt mamma til to barn- ei jente fra magen og en gutt født i Sør-Korea


* Er altfor glad i mat, men liker ikke å lage den :)



* Elsker å holde på med hobbyting!

* Er veldig kveldstrøtt



* Er nummer fem i en søskenflokk på seks

*Synger i kor

* Er nok over gjennomsnittlig selskapssyk



Sånn - det var det. Har hatt problemer nok med å finne sju ting så derfor er jeg så frimodig at jeg slår de sammen :))Jeg ønsker å gi disse utmerkelsene videre til følgende blogger som er til stor inspirasjon for meg- skulle gjerne gitt den til dere alle, men får vel velge ut noen denne gangen.



Dere velger selv hvilken av utmerkelsene dere vil bruke :)






 






8 kommentarer:

  1. Hei!! Koselig blogg du har, med masse fine hjemmelagde ting:) Takk for koselig kommentar:)
    Såpedispenseren er også lakket utenpå bildet ja:)
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Grattis med bloggprisen. ser nedenfor her så fin duk du har sydd. Fine farger.
    Klem

    SvarSlett
  3. Heia i landet. Dårlig med kommentarer fra meg i det siste. Jeg har så mye å holde på med, men prøver å titte innom deg når du legger ut nytt innlegg.
    Endelig et par dager med varme og sol her, så vi utnytter max ute. I dag er det luking og luking som står på dagsorden, og så har vi spist deilige boller og friske jordbær i pausen.
    Livet er herlig.
    Ha en fortsatt god helg bloggevenn.

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Og gratulerer med velfortjente priser :)))

    Hei og hopp i sommerkropp.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med utmerkelsene! Det er ikke lett å si sju ting om seg selv, nei, men du fant jo noen :)

    Takk for koselig kommentar hos meg! Jeg ønsker deg en fortsatt fin lørdag. Klem

    SvarSlett
  6. Tusen, tusen takk for utmerkelsen du har sendt meg.Skal se om jeg klarer å videresende den til noen.Synes det er vanskelig med alle de flotte bloggene rundt omkring. Er jo stadig innom hos deg for å se på hva du har laget og for å få inspirasjon. For en flott ny overskrift du har lagetforresten.
    Ha en fortsatt trivelig helg.

    SvarSlett
  7. Heisann!
    Tusen takk for koselig hilsen - og ja, unner alle å få tatt seg en kjæreste-tur av og til:-)
    Gratulerer så mye med awards , veldig kjekt å lese litt mer om deg:-)
    har du ny header..?
    Ønsker deg og dine en riktig fin helg,
    klem Hege.

    SvarSlett
  8. Hei snuppa <3

    Synes bloggen din er veldig koselig! Du er kjempe flink og kreativ,må tro jeg misunner deg litt der ja ;0))

    Masse klemmer fra Aina

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!