torsdag 15. juli 2010

Gutterommet tar form



Her er gutterommet før oppussing-

Så var det bare å begynne å rive glassfiberstrie, legge på miljøtapet og male. Veggene er i eggehvit og endeveggen er i lyyyyyseblå- kan nesten ikke se at det er blått... Og her er resultatet- vi er godt fornøyde både lillegutt og jeg



Det er viktig at smukkene er på plass :)

Greit med brei seng hos en gutt som våkner nesten hver natt og vi må inn og trøste ♥♥


Dette skjønne bildet fant jeg på Fretex og kunne ikke bare gå forbi det :)

Dette nydelige englebildet limte jeg over på et scrappbookingark- fargene kommer dessverre ikke helt til sin rett...


Disse fiskene er støpt i gips og malt med vannfarger. Lakket etterpå. Disse lagde jeg faktisk på 90-tallet og de har fulgt meg siden :))

Ønsker dere som er innom meg en riktig fin sommerkveld! Her regner og blåser det, men vi koser oss inne ♥.

10 kommentarer:

  1. Så flott det ble, stilig rom.
    Kan godt forstå du ikke kunne gå forbi bildet, skjønt var det.
    Her og regner det og blåser, minner mest om høststorm.
    Ønsker deg en fortsatt fin torsdagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Det ble et flott gutterom med lyse farger og herlige detaljer;)

    Her venter vi på sola som skal komme imorgen;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så fint det vart med mange flotte detaljer:)) Herleg når det blir lyst!:)
    Vi har 120 cm seng på rommet til Ariel i tillegg til sprinkelsenga. Veldig greit å ha når ein skal amme om morningen, og gjerne dorme litt etterpå;)
    Heldige deg som fekk gå i fred på IKEA ;)
    Tusen takk for fine ord frå deg, eg blir så glad!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Det ble et kjempefint rom, lyst og trivelig!

    Her var det regn og vind i dag, men det stilnet mot kvelden. Til og med sola kom fram.

    Ha en god natt! Klem

    SvarSlett
  5. Åååå så koselig! Ja været.... sommern her hos oss falt på søndag den 11.juli! Så da så... Hils ungene og gemalen!

    SvarSlett
  6. Et lyst å trivelig rom ble det. Masse flotte ting som viser noe av din kreativitet.
    Ha en trivelig helg.

    SvarSlett
  7. så flott gutterommet ble:) litt regn i Bergen kommer det mye fint ut av Sissel:) Jeg syns du får tid til så utrolig mye, og jeg gleder meg stort over hver eneste innlegg du deler med oss:) Gleder meg til jeg får litt hjelp av deg, så jeg kan få skikk på bloggen min - sånn som den ser ut nå er det ikke mye å legge ut i verden med;)
    Stor go sommer klem fra Anita
    kommer dere til Østlandet i sommer?

    SvarSlett
  8. Skal si du får det til når du setter i gang! Er imponert over at du fortsatt holder tempoet oppe etter at du begynte i jobb. M har fått et kjempefint rom. Vimplene tok seg veldig bra ut under hyllen. Vi kommer gjerne på besøk når malingen i hytta er tørket! Stor klem Elisabeth

    SvarSlett
  9. Så arti å sjå, blei kjempefint gutterommet, skjønner godt at han vil vise fram dette. Adele vil gjerne ha slike fine, (men rosa)... vimpler til prinsesserommet sitt. Flotte sitteunderlag a gitt, får nok bruk for de her i sommerstormen!

    SvarSlett
  10. Så utrolig flot det ble på gutterommet :) Du er flink og får det til Sissel. Tusen Takk for titten :) klems fra mæ.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!