søndag 8. august 2010

Bringebær


Bringebærsesongen er i gang og i helga har vi kost oss med bringebær med vaniljesaus på campingen  


På fredagskvelden viste denne nydelige regnbuen seg! Aldri før har jeg sett skarpe farger - dessverre kommer det ikke så godt frem her - men det var et fantastisk syn ♥


I dag var min datter på "bringebærselvplukking" på en gård i nærheten av campingen så nå har jeg rørt og fått i frysen til vinteren! Nam nam- dette skal bli godt på nystekte vafler utover....


16 glass av variabel størrelse - ikke verst?


Nå skal jeg snart til køys og kose meg med en bok jeg kjøpte fredag- den er utrolig fengende! Skjønner godt at den er på bestselgerlisten :)


Ha en flott uke alle sammen! Jeg har forresten hatt min lykkedag i dag - vunnet give-aways både hos Frualbertsson og G-Annette's Kreativiteter - heldige meg ღღღ

15 kommentarer:

  1. Hei Sissel!

    nam nam nam - det så fantastisk godt ut med alle de bringebærene :)
    Å så heldig du har vært med å vinne på Give away da:) Må jo skryte å si at jeg vant flott premie fra Lenemoras verden jeg også :):) Ellers gleder jeg meg til å komme på torsdag:) håper du kan hjelpe meg litt med bloggesia mi, sånn at jeg får bilder og tekst i riktig rekkefølge!!
    Go klem fra Anita

    SvarSlett
  2. Åååå bringebærsyltetøy er kjempegodt!
    Jeg må prøve å få tak i noen jeg også.... Noah og jeg var og kikka på plommene i dag,... de er veeeldig små og grønne enda,men sååå masse! Da får du ha ei fin uke, - og så må du og Anita virkelig kose dere i helga!

    "Sister"...

    SvarSlett
  3. Ååååå, de rørte bringebærene så herlige ut!!! Blir nok som lysglimt på kalde kvelder! : ) Nydelig regnbue! Grattis med vinnerlykke, heldige du! Takk for boktips og ha ei flott uke! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  4. Så flink du er som laget så mye bringebær. For en trivelig blogg du har, jeg blev følger på en gang.

    SvarSlett
  5. Bringebær er jo så godt. Det blir supert ha utover ja.
    Takk for boktipset.
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Så herlig ut med bringebær.
    Nydelig bilde av regnbuen.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  7. Hej
    Gott med hallonsylt, och hemlagat är alltid godast.
    Vilken lyckodag du hade som vann på två bloggar samtidigt! :-) det måste vara något slags rekord hihi
    Presenten är packad, åker från Sverige i kväll.
    kram
    Susanne

    SvarSlett
  8. Mmmmmm..bringebær og vaniljesaus, no fekk eg vanvittig lyst på det!!:)
    Og så moro at du har feriert i mitt nærområde då;) Min kjære er opprinneleg frå Måløy, så eg skvatt litt når eg såg kannesteinen under her;) Gloppen camping ligg ein halvtime frå der eg bur:)
    Ha ein flott kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Mmm, bringebær syltetøy til vinteren skulle jeg gjerne hatt i min frys òg. Gratulerer med vinnerlykke, alltid koselig med enoppmerksomhet i posten.

    Ønsker deg en fin tirsdag.♥♥

    SvarSlett
  10. Tenk når november kommer og det striregner og er kaldt. Da er det bare å vri av et lokk og trekke inn duften av sommer. Bringebær, nam!

    Takk for hyggelig melding hos meg, veldig koselig med en så positiv tilbakemelding på soverommet. Hobbyrommet mitt er det som står i fokus hos meg også nå. Det kommer nok noen bilder derfra om noen dager.

    Ha en fin dag!
    Anne-Karin

    SvarSlett
  11. Hvordan endret du bildet ditt fra grått??

    SvarSlett
  12. Dette så godt ut!! Ennå ikke startet syltesesongen, litt seint ute her med modning, men det går på ripsgele her i huset;)
    ha ei fortatt flott uke og klem fra meg;)

    SvarSlett
  13. Mmmmm.... ser deilig ut med bringebær, gleder meg til å smake..., hvor fikk du tak i de fine etikettene til syltetøyglassene forresten?

    Og boka, er det krim eller? Har aldri hørt om den, må begynne å lese bestselgerlistene skjønner jeg.
    Håper dere har det koselig med mosse-besøk i helga!

    SvarSlett
  14. bare tester litt for å se om bloggen min virker :)

    SvarSlett
  15. Hei Sissel,
    Tror jeg må komme på besøk snart og smake det deilige syltetøyet :-)
    Hilsen Linus

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!