tirsdag 17. august 2010

Heldige meg!


Jeg har vært så heldig at jeg har vunnet både i bloggen til Frualbertsson

-fra henne kom dette nydelige lingarnet og det skjønne lilla garnet


og fra bloggen G-Annettes Kreativiteter fikk jeg denne skjønne luen ♥

I samme pakken lå noe mer- nemlig disse nydelige anhengene


Lurer på om disse damene har avtalt hva de skulle sende meg- bare se hvor godt de passet sammen :)


Tusen, tusen takk til dere begge! ♥

Ellers i helgen har jeg hatt kjempekoselig besøk av Anita. (med bloggen  Månestråle) Vi har skravlet, handlet, sydd, spist og virkelig kost oss!

Var bl.a på Fretex og kjøpte hver vår ramme som vi lagde tavler av. Var så heldig å få selvklebende tavletape av min søster når jeg var hjemme i sommer - her ser dere resultatet.


(før)



Ha en fin sommerkveld dere som stikker innom!

Hilsen Sissel

11 kommentarer:

  1. Heiiia. Lenge siden. Bare svevd på skyer i det siste jeg vet du hi hi. Takk for gratulasjon :)
    Tavlene ble knallfine. Moro å "leke" sammen med noen som liker de samme ting.


    Nå ble det jaggu stornatta her.....glemmer tiden når jeg sitter på nett.
    Ha det fint.

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Hei, så flott at lua passet :)
    Håper du liker å bruke maskemarkører, jeg klarer meg ikke uten :)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Så fine tavler. Limer du tavletapen på bildet som er i ramma fra før? Jeg har også fått slik tape av Karin for lenge siden, den skulle visst på kjøleskapet...? Nå venter jeg spent på kjolen.

    SvarSlett
  4. Hej Sissel,
    Men vad konstigt och kul att dina vinster passade tillsammans, så det kan bli :-)och vi hade ändå inte pratat med varandra hihi
    Fint med vit ram och ett litet ordspråk att tänka på.
    Klem
    Susanne

    SvarSlett
  5. Wow! Så kule tavler! Slike fekk eg og lyst å lage!:)
    Ha ein fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer, her var det masse flott.
    Likte tavlen din.
    God kveld
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Gratulerer med flotte premier!
    De tavlene var kjempefine! -Sånne har jeg lyst på også...

    Ha en herlig helg!
    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  8. Så det var maskemarkører det var jeg fikk fra deg G-Anette :)) Stilig- det har jeg aldri hatt før- har bare brukt sikkerhetsnåler! De var så fine at jeg hadde tenkt å sy de på som pynt på hjertene jeg syr el.l :)
    Igjen- tusen takk♥
    klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer med flotte gevinster.
    Stilig tavle du har laget.
    Mønsteret til luen og pulsvarmerne er fra Rauma Ullvarefabrikk, halsen er min egen vri.
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  10. Tusen takk for kosleg helsing frå deg:) Du lurte på kor lysmansjettane min er kjøpt hen. Og det veit eg dessverre ikkje..eg var så heldig å få den i gåve:)
    Ha ein fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Hei!
    Har brukt Vivaldi fra Drops til sjalet!
    (takk for besøket)

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!