søndag 22. august 2010

Min hobbyhule♥ + wallstickers+hekling....

Jeg er så heldig at jeg (foreløpig) disponerer et rom i huset og her har jeg samlet alle hobbytingene mine♥ (bortsett fra kurven med div. hekling og strikking under arbeid da...)
  
Har prøvd å organisere tingene mine i blanke bokser, så jeg har en sjanse å finne igjen det jeg leter etter :)


Denne søte krydderhylla fikk jeg fått av mamma- den sto på mørkeloftet når jeg var hjemme i sommer . Den var hvitmalt, så det eneste jeg gjorde var å pusse den med litt sandpapir for å få den litt mer slitt :)

Denne kurven kjøpte jeg på Mester Grønn til kun kr 45!! Det var 70% avslag og jeg kunne bare ikke gå fra den.... Wallstickersen har jeg fått av min søster.


Denne har også min søster laget - syns den passet fint her i hobbyhulen min ♥

Til slutt vil jeg vise dere det siste hekleprosjektet jeg har startet på... Ideen fikk jeg av Lykkebo - har bare forandret litt på fargen :)


 

Vet ikke helt hva det skal bli- hadde en plan når jeg startet, men kjenner jeg meg selv rett så kan alt skje underveis :)
Bomullsgarnet er fra Stoff&Stil og er utrolig godt og mykt.

Ha en fin uke dere som kommer innom på besøk


13 kommentarer:

  1. Så koselig og praktisk arbeidsplass du har. Det er så godt å ha et rom til alt en tutler på med, så slipper en å rydde for hver gang en har holdt på med noe.

    Ønsker deg en strålende uke, klem.

    SvarSlett
  2. For en herlig og praktisk hobbyhule du har. Smart med blanke bokser. Jeg kjøpte hvite esker og satte på merkelapper, ikke like oversiktlig nei.
    Likte godt kurven du hadde kjøpt.
    Wallstickersen fra din søster var stilig!!!
    Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Her var det orden i sakene ja. Lurt med gjennomsiktige bokser:) Det er så herleg å ha egen plass til hobbytinga:))
    Flotte wallstickers. Du er heldig som har ei søster som lager slike:)
    Hekleprosjektet ditt såg flott ut! Gleder meg til å sjå meir:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Så heldig du er som har en slik plass.
    Det er drømmen min også.
    Det hadde vært noe.
    Så flotte farger du har på hekle prosjektet ditt. Gleder meg til å se hva det blir.
    Ønsker deg en flott uke.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Du har en koselig hobbyhule :) Gleder meg villt til jeg kan flytte ut i min :) Tenk å kunne ha alle hobbytingene på et sted og ikke fjaksen steder rundt i huset.
    :) Flotte farger på heklelappene dine. Spennende å se hva dette blir :) Ønsker deg en fin uke. Klem Merethe

    SvarSlett
  6. For en orden du har! De blanke boksene var perfekte å bruke. Og nå angrer jeg på at jeg for noen år siden kastet en mørkegrønn krydderhylle som ligner veldig på din, for den var jo nydelig!
    Jeg må bli flinkere til å se potensialet i saker og ting! (hvitmaling gjør jo underverker på det meste..)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  7. Så koselig hobby-plass du har:)

    SvarSlett
  8. Kjempeflott rom du har - det kan jeg skrive under på - å slik en orden e det ikke alle forundt å ha!!
    Jeg hadde akkurat laget en innlegg med oppskrift på de greske kjøttbollene mine som du ønsket deg - å vet du hva!!!
    jeg trykte på (back space) for å rette noe og dermed forsvant hele innlegget for meg :(:(:(
    Nå får jeg vente noen timer å se om inspirasjon kommer tilbake..
    Klem til deg

    SvarSlett
  9. Hei og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :o) Så heldig du er som har et eget rom å sy på! Foreløpig holder jeg til langs ene veggen på soverommet vårt, og må rydde etter meg hver gang jeg syr. Men snart skal vi pusse opp et rom i kjelleren som skal bli mitt syrom, gjett om jeg gleder meg :o) Vi får se når det blir....

    SvarSlett
  10. Jøss, så koselig det har blitt på hemsen da. Skikkelig orden i sysakene!!! Stickersene var kjempefine jo.

    SvarSlett
  11. Så kjekt med eget hobbyrom, og for en orden!! : )) Masse flotte bilder! Blir spennende å se hva rutne blir! Ha ei fin uke! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  12. Det må være deilig med en egen hobbyhule! Og så ryddig og oversiktlig!

    SvarSlett
  13. Hei Sissel,så koslig blogg du har)
    For ett fint hobbyrom, jeg er selv i planleggingsfasen om å få gjort om en lofts rommet vårt til hobby/ gjesterom. Du har det skikkelig fint også mye flott du lager,ble inspirert jeg)
    Mange klemmer fra Susanne ( du vet hun fra adopsjonsgruppen,)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!