mandag 30. august 2010

Ny veske og et nusselig, lite nurk ♥♥


 I svart lin fra Ikea og mønster fra Stoff&Stil har jeg sydd meg ny veske til høsten.


Vet ikke helt om jeg skal gjøre noe mer med baksiden enda...det får komme etterhvert...


Fôret med englestoff fra S&S sin restekasse

Til slutt må dere få se det lille nurket som har fått sitt hjem her hos oss! Fem uker gammel og bitteliten. Stor stas for ungene, jeg har hele tiden vært litt tilbakeholden men ser jo at ungene gleder seg stort ♥♥♥


...jeg må jo innrømme at jeg syns han er veeeldig søt da...

Ha en fin høstkveld!

11 kommentarer:

  1. Nyyydelig veske med lekre detaljer! Flink du er! Grattis med et lite nurk, den var jo søt da ; )) Ha ei fin uke!

    Klem Hilde

    SvarSlett
  2. Sissel du er helt RÅ - veska blei kjempetøff:) Stili stoff du har funnet i restekassa, heldiggris.
    Hamster er alltid en STOR glede for barna - vi hadde tre stykker i 4 år... MORRO
    Blir spennende å se om det blir tur til deg i helga.
    Go klem fra Anita

    SvarSlett
  3. Så flott veske!:) Du er berre så flink!
    Hamsteren var jo skjønn då;)
    Kos deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Absolutt en søt kar det der! :)
    Og veska var VELDIG fin! Flotte detaljer :)

    SvarSlett
  5. Nydelig veska med flotte detaljer.
    Han var jo skjønn da lille nurket.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  6. så flott en veske du har laget.
    Beundrer virkelig de som kan å sy, det er så mye flott å lage.
    Søt liten krabat dere har fått i hus.
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Vesken du har laget er kjempefin med sine bilder og blonder. var den vanskelig å sy? Knallfin!!

    SvarSlett
  8. Veska er jo kjempelekker da.Helt spesiell.
    Klem

    SvarSlett
  9. Kjempefin veske du har sydd deg! Og så det lille nurket da. Hjertet smelter jo selvom man ikke vil :)

    SvarSlett
  10. Hei! Lenge siden jeg har tittet innom her nå. Så mye flott du fint du har lagd i sommer, og så gøy at du har brukt oppskriften min på det kattesitteunderlaget :)

    Den veska di var bare rålekker! Jeg venter på en pakke fra Stoff og stil. Da skal symaskina frem igjen :-)

    Klem

    SvarSlett
  11. For et søtt lite nurk :) Og veska di ble kjempefin.

    Ha en god helg! Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!