fredag 27. august 2010

Pizzahorn fra Snill Pike

For en stund siden fant jeg en oppskrift på pizzahorn hos  Ann Helen med bloggen Snill Pike. Denne testet jeg ut i går og resultatet ble meget vellykket ♥


Det var en stor oppskrift - nesten 2 kg mel - så selv om vi koste oss og spiste MANGE i går, er det fortsatt en del igjen til å ha i fryseren. Fin å ha å kose oss med nå som høsten snart kommer♥

Tusen takk for oppskriften Ann Helen- det var en supergod deig å jobbe med! Denne blir garantert brukt igjen.


Det ble flest snurringer på meg- hadde sånn hodepine når jeg holdt på at jeg måtte "effektivisere" jobben litt. Heldigvis hjalp paraceten og ibuxen etter en stund og jeg kunne ta imot besøk av min venninne som planlagt :)


Til slutt må jeg bare vise dere et bilde av den nydelige solnedgangen som var her i Bergen tidligere i uken!


Dette var utsikten fra hobbyrommet mitt- vakkert....

Ønsker dere alle en flott helg -

hilsen Sissel

12 kommentarer:

  1. Oj, for en solnedgang.
    Jeg får gåsehud over naturens underverker når jeg ser slikt.

    Hihi, jeg tror jeg måtte halvert den porsjonen med pizzasnurrer - jeg hadde spist meg god og feit i løpet av kort tid :)

    SvarSlett
  2. oi oi oi, nå ble jeg sulten.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Vakker solnedgang! Baksten din så veeeldig god ut. Ha en flott helg. Klem Merethe

    SvarSlett
  4. Korr deili de pizzasnurran så ut ! mmmmm :)
    Åsså den flotte solnedgangen - fantastik hæli - ja det e nån gang så flott ute at man ikke helt vet hva man skal gjør med det - får liksom lyst å vise det tel hele verden!!!
    Håper dere får mange sånne kvelder fremover i Bergen - her i Våler regner det og er grått !!
    Klemn Anita

    SvarSlett
  5. Fy sørn så gode de såg ut da!
    "Men nå må vi slutte å spise", som mamma bruker å si, - og så tar ho en bit til! Hahaha
    Ha ei fin helg i Bergen!

    SvarSlett
  6. Fantastisk utsikt fra hobbyrommet! Jeg ser rett i veggen på uteboden jeg... Og de pizzasnurrene tror jeg faktisk at jeg må prøve meg på! Dvs jeg skal be mannen om å gjøre det, han er kokken her. Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  7. Her luktet det godt!!
    Herlig å ha slike i fryseren å ta til for dette så godt ut!
    Kos deg i helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Pizzasnurrene så knallgode ut, takk for tips! : ) Nyyydelig solnedgang, for en flott utsikt! God helg og kos deg! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  9. De så herlige ut, blir rent sulten av å se dem.
    Nydelig solnedgang.
    Håper det går bra med deg.
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Så deilig det ser ut!!! Og den fine solnedgangen, skjønner godt at du koser deg på rommet ditt! Men du ... hvor blir det av kjolen???

    SvarSlett
  12. Så koselig at de falt i smak. Her går de ned på høykant, både av liten og stor. Så jeg må stadig vekk fylle opp frysen.

    Ønsker deg en flott uke, klem.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!