søndag 12. september 2010

I min kurv

som jeg stadig drasser rundt på, har jeg masse forskjellig håndarbeid...

Blant annet så har jeg en genser som jeg holder på å rekke opp-


Planen er at dette skal bli en veske- her fikk jeg bruk for de lekre maskemarkørene jeg vant hos G-Anette's kreativiteter.



Jeg holder også på med noen pulsvarmere av et nøste som har fulgt meg i mange år i påvente av å bli tatt i bruk.




Prosjektet med heklerutene mine er heller ikke fullført.

Skjerfet nærmer seg slutten, men omgangene begynner å bli ganske laaaaange nå.....



Og til slutt så har jeg jo alltid med meg rester av bomullsgarn, i tilfelle jeg får lyst til å hekle et pannebånd.

Så- nå får jeg vel ta meg sammen og få landet noen av disse halvferdige prosjektene snart.

Sånn blir det når man stadig får nye ideer som bare MÅ prøves ut♥

Ha en fin søndag!

Helt til slutt- tusen takk for hjelpen til Anita
som var så snill å kjøpe lim til lys og sende det i posten til meg♥♥

15 kommentarer:

  1. Det er vel slik at mange av oss har ufoer liggende :) har en samling selv. Jeg har faktisk to påbegynte vesker. En heklet i lin garn og en vever jeg stoff til. Får vel sette opp en gjøre ferdig liste tenker jeg :) Så nydelig dekorert lys og disse heklelappene er det nydelige farger på. :) I dag skal vi dra på auksjon så får vi se om vi finner noen gamle skatter. Ønsker deg en fin søndag. Klem Merethe

    SvarSlett
  2. Så flott at det ikke bare er meg som har mange uferdige prosjekt på gang.
    Fortsatt god søndag
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Det er jo kjekt å ha noe å velge mellom:) Flott lys her nederst.

    SvarSlett
  4. Hallo!!! anita er snill hun, og du har laget et nydelig lys:DDDDDD Jeg har tenkt til og huke tak i Anita, og få henne på besøk, så hun kan lære meg og lage slike lys:DDDD ellers har jeg også en kurv, med masse prosjekter i. Denne kurven drar jeg frem og tilbake mellom heimen og campen, noen ganger skjer det ingen endringer. Men det har hendt jeg drar med meg to kurver, for jeg har en egen kurv til farmorteppet mitt:DDDD De siste gangene jeg har vært på campen, har jeg også dratt med meg en lampeskjerm, men ingenting skjedde, gett. Denne helgen er jeg blitt ferdig med både lampeskjerm og et broderi-prosjekt, så nå kan jeg reise hjem fra campen litt mer fornøyd med meg selv, he-he. Jeg hadde et prosjektsplan til for denne helgen, og det var og ta bilder av noen steiner, og trær. Det var dårlig vær i går, men nå er det på tide og ta seg en fotorunde langs kysstien:DDD Vakkert der. Klemz

    SvarSlett
  5. Du drasser rundt med ei stor kurv:D...men kurva var lekker, og den skjulte mye flott arbeid på gang. Jeg drasser med et Ikeanett fullt av div div:D
    Ha en god søndag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Kjekt å se at det ikke bare er meg som har en kurv full av påbegynte ting. Mye lekkert du har på gang.
    Lyset ditt var lekkert.
    Så kjekt at du vil være med på min Give Away, har notert deg for 2 lodd siden du er følger også.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  7. Hallo Sissel!
    Ja og noen drar rundt på noe de kaller "Rutaveskå"! Haha...litt intern humor dette, men....
    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  8. hei vennen!
    Det var en glede å kunne sende deg det limet :) Lyset blei lekkert Sissel:)
    Æ syns du e heldig som har en sånn flott kurv med såååå mange forskjellige prosjekter på gang..min kurv rommer mye halvfabrikata den også:):) Full skjerpings en eller anna dag !!!

    Stor klem og ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  9. Jeg blir igrunnen litt lettet inni meg når jeg ser at jeg langt fra er alene om å ha en slik kurv med halvferdige ting :) Mye flott du har på gang der! Nei vi blir vel ikke arbeidsledige med det første ;)

    Klem

    SvarSlett
  10. He he... Det er faktisk litt godt å se at det er andre enn meg som har massevis av uferdige prosjekter.
    :) Susanne

    SvarSlett
  11. Uff, ja det er min dårlige samvittighet med mange påbegynte prosjekt rundt omkring, men det er jo så spennende å prøve nye ting....

    Ønsker deg en strålende uke, klem.

    SvarSlett
  12. Åååå så masse fint du har i kurven din!! Har ikkje kurv eg men har diverse poser liggjande runt omkring med halvferdige produkt i:))

    SvarSlett
  13. Jeg har gått lei av alle posene med halvferdige ting, så nå har jeg gått til innkjøp av en kurv jeg også. En stor og god en fra GRANIT hvor det er plass til MYE.

    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, det setter jeg veldig stor pris på.

    Ha en flott onsdag!

    SvarSlett
  14. Hei og hoppsann.

    Lenge siden jeg har surfet på besøk til deg. Det er så bra å se at det ikke er bare jeg som har masse halvgjorte prosjekter liggende. Har tenkt at jeg må være en rastløs person som alltid starter på flere ting samtidig....blir lei i midten, men ofte blir alt ferdig til slutt....nesten ha ha ha

    Ha det kjempefint.

    Klem

    SvarSlett
  15. Fantastiske ting du lager,og jeg skulle gjerne kjøpt noen av tingene. Helt utrolig at du har tid til alt dette,men regner med at du samler energi av å holde på med dette. Det blir vel slik som sangen er for meg,at uansett hvor trøtt jeg er den dagen koret er ,så er jeg giret etter øving.
    Skulle gjerne lært noen av disse ferdighetene dine.
    klem,Trinelise

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!