søndag 5. september 2010

Sitteunderlag & hårbånd


Hjeeelp - skal jeg virkelig henge her???


Sånn ja- det var kanskje bedre... men jeg er fortsatt litt redd for om det kommer noen store og setter seg på meg.....



Produksjonen av hårbånd går for fullt om dagen :) Greit håndarbeid å ha i håndveska.


Har nylig lært meg en ny måte å hekle rose på, og denne måtte prøves ut på det lilla hårbåndet.


Apropos roser.... vakre er det om de er unge og friske og jammen er de vakre når de holder på å visne også!



Ønsker dere alle en fin uke-
klem fra Sissel

11 kommentarer:

  1. For et festlig sitterunderlag :) Hårbåndene er også fine.

    SvarSlett
  2. Flott veske du har sydd under her!
    Artig sitteunderlag dette, som skapt for påsketurer:D
    Nydelig hårbånd, må være småpikers drøm å ha et slikt!
    Kos deg videre denne dagen og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Sissel jeg ble litt livredd da jeg så at du hadde "korsfesta" den stakkars nydelige hanen/kyllingen på veggen... Godt den kom seg ned på stein..:)
    De blir så flotte de hårbåndene du lager - så en dag når du får tid kan du kansje legge ut oppskrift på de rosene - de var flotte :)

    Stor klem fra Anita

    SvarSlett
  4. Stilig sitteunderlag og flotte hårbånd du har laget.
    Synes også roser er flotte uansett hvor langt de har kommet i blomstringen.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld og en fin ny uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  5. Herlig høne! Og slike hårband må jeg virkelig prøve meg på, det rosa var utrolig søtt. Kan tenke meg minstesnuppa mi ville likt det ja! :) Har du sydd sammen bak eller kan de åpnes?
    Så herlig med sommer enda da! Her er det definitivt høst..
    Klem, G-Anette

    SvarSlett
  6. For et artig sitteunderlag og de hårbåndene var kjempesøte. En ide til barnebarnet mitt Emma kanskje

    SvarSlett
  7. Så flott sitteunderlag.
    De hårbåndene var jo virkelig søte.
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Så kult d vart ferdig tova!

    Klem frå Siv:)

    SvarSlett
  9. Og jeg er den heldige eier av tre av de søte hårbåndene. Gleder meg til jentene mine skal bruke dem!
    Du lager mye fint!

    SvarSlett
  10. Stilig sitteunderlag. :) Det må være en artig gave til barn. Så muntert og koselig å ha med seg. Flotte hårbånd har du også laget. Nå har vi hatt noen dager med deilig høstvær. Håper det holder seg slik lenge. :) Ønsker deg gode dager :) Klem Merethe

    SvarSlett
  11. Kjempemorsomt sitteunderlag, og koselige pannebånd til små jenter. Fine gaver!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!