søndag 3. oktober 2010

Bitt av luebasillen ♥

 Først må jeg bare beklage meg over hva i all verden det er som har skjedd her??? ALDRI før har jeg brukt så lang tid på et lite blogginnlegg.... Hadde tenkt å vise dere flere ting jeg har laget siden sist, men jeg får vente til jeg er litt mer tålmodig enn i dag....

Denne luen er heklet i dobbelt Alpa garn fra Europris. Det er et blandingsgarn- deilig og mykt og det virker som det ikke klør- det betyr MYE for meg når jeg lager luer :)
 


Siden jeg ikke er så heldig å ha et modellhode, får denne ballongen gjøre nytten i dag :)





Og her er Staff-luen fra Mirre Virre! Har sett masse flotte eksemplar av denne i det siste- tar likevel sjansen på å vise fram min. Denne er heklet i Gullgarn- 50% ull og 50% akryl- klør heller ikke og er kjempegodt å hekle av!


Ha en fin uke alle sammen! Så krysser jeg fingrene for at det skal bli enklere å legge ut bilder neste uke♥
Til slutt vil jeg bare si VELKOMMEN til mine nye følgere! Håper dere får glede og nytte av å følge med på hva jeg driver med :)
Klem fra Sissel




14 kommentarer:

  1. Den mirrevirrelua er bare rålekker!! Den kan jeg tenke meg å prøve på selv, kledelig luemodell!...og herlig ballonghode:D

    SvarSlett
  2. Så fin lua ble!!! Også så gøy at du ville lage den!
    Jeg hadde ikke noen problemer med å oppdatere bloggen idag jeg =)

    SvarSlett
  3. Sissel de her luen va bare kjæmpestili !!!
    Bra at du fikk tel innlegget tel slutt (det gjorde æ åsså nu ikveld)
    Æ fikk ei lignanes lua av ho mamma førr 1 år siden , men vet du æ så ut som ei budeia med den på hode - så æ nyter synet av den på ballonghodet ditt :)og æ ser jo at du kler den mye bedre enn mæ - så egentlig kan du droppe den ballongen å stå modell sjøl !!!
    Go klæm tel dæ Sissel :)

    SvarSlett
  4. Hahaha Sissel..... ja du har ikke fått utdelt den største tålmodigheten du...""@@...men det går bra, stort sett!
    Kjempetøffe luer! Du tar vel med et par når du kommer, så jeg får studere dem.
    Nattaklem..

    SvarSlett
  5. Hei!!! Flotte luer. Den øverste, er det mulig og få oppskrift på den????? klemz

    SvarSlett
  6. Så flotte luer du har laget. Har fått luedilla jeg med, men mine blir laget med symaskina....

    Har trekning på bloggen min, koselig om du har lyst å være med.

    Ønsker deg en strålende uke, klem.

    SvarSlett
  7. Den mirre vrre lua er kjempe flott.
    Hi hi nydelig ballonghode. Kreativt.
    Ønsker deg en flott uke.
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Kjempefine luer! Den stafflua er veldig stilig, ja! God idè å bruke en ballong! Jeg har heller ikke noe fancy modellhode å putte luer på ;) Utenom mitt eget da :P
    Jeg hadde også problemer med å laste opp bilder, forresten! Men det gikk til slutt!

    SvarSlett
  9. heisann :) flotte luer du har laget. Ja noen får det til,er ikke en av dem :D Her er det skikkelig ruskevær i dag. Det regner og blåser. Liten hilsen, Merethe

    SvarSlett
  10. Kjempefine luer på et flott bakhode. Forstår ikke behovet for ballong modell;-)

    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  11. Hei, og takk for hyggelig besøk og koselige ord på bloggen min :o)
    Må jo selvsagt innrømme at jeg ble nyskjerrig på vår felles venninne, og beveger vi oss utenom blogglandia, så tror jeg jommen du snakker om Ellen.. ;o)

    Ser av innleggene dine at du er en kreativ dame, så her kommer jeg gjerne tilbake for inspirasjon...

    Ha en flott uke videre!

    Hilsen fra Hildegunn

    SvarSlett
  12. Tusen takk for hyggelige ord hos meg, det varmer mitt bloggehjerte! Her var det mye fint, nydelige luer!

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  13. Kjempefine luer du har laget:)

    SvarSlett
  14. flere flotte luer, liker de som henger litt ned bak. Nydelig den beige lua med den heklekanten nederst også. Flott blogg!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!