søndag 24. oktober 2010

Julemesse!

Nå har jeg gjort noe som jeg aldri har gjort før- nemlig meldt meg på en julemesse! Litt skummelt, men jeg håper det blir mest gøy :)
Det blir spennende å se om jeg får solgt noe...

 Får jeg ikke det, blir det mange som får hjerter i julegavene sine i år :))


Jeg kan jo ikke bare selge hjerter- noen få tøfler har jeg laget også

Hjertene jeg har laget til pynt på disse er laget av at jeg strikket en firkant som jeg tovet sammen med tøflene. Så klipte jeg de bare ut. Syns de ble ganske søte♥
Så da er det bare å stå på videre- jeg holder på med noen lys som ikke er ferdig pyntet enda- koselig arbeid å holde på med♥

Ha en fin søndag og ny kreativ uke!

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på mitt forrige innlegg- det varmer :)

klem fra Sissel

23 kommentarer:

  1. Nyyydelege hjerter og tøfler!:) Eg er sikker på at dette går unna som varmt hvetebrød;) Så artig å vere med på messe! Lykke til!
    Eg har leika med tanken eg og..kanskje neste år?;)
    Ha ein flott søndag!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så spennende med julemesse. Du lager så flotte ting så det er ikke noe å grue seg for. :)
    Nydelige hjerter du har laget. Det jeg fikk av deg henger fortsatt til pynt i stua. Superfornøyd :D klem

    SvarSlett
  3. Så masse fint du har produsert. Blir nok rift om bådet det ene og det andre tenker jeg.

    Hadde jeg vært på julemessen, ville mange av tingen blitt med meg hjem.

    Ønsker deg en strålende flott søndag, her skinner sola, men det er kaldt. Klem til deg.

    SvarSlett
  4. Lykke til på messa! Er helt sikker på at du får solgt både hjerter og tøfler. De er kjempefine!
    Kos deg med søndagen.

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har laget.
    Hjertene og tøflene var nydelige.
    Disse blir nok populære.
    Lykke til på messen.
    Ønsker deg en nydelig søndag.
    Klem Mio

    SvarSlett
  6. Artig å kunne være med på messe da..Tror nok de fine hjertene og tøflene vil gå unna der:)..
    Lykke til på messen:)

    SvarSlett
  7. Lykke til med messa!!!! Kan du fortelle meg hvor jeg får tak i opskrift til disse herlige tøflene:DDDD klemz

    SvarSlett
  8. Med så mange flotte hjerter blir det nok salg ja! Alle var fine på hver sin måte. Tøflene var også flotte, og lurt og klippe ut hjertet slik du gjorde.

    SvarSlett
  9. Masse flotte hjerter og tøfler! Du får helt sikkert solgt mange av dem på messe :) Lykke til!

    SvarSlett
  10. Regner med at du får solgt masse for her var det mye fint.
    Lykke til.
    Klem Tone

    SvarSlett
  11. Så mye flott du har laget. Tøflene ble ekstra fine, både de med hjerter og de med broderte blomster :)

    Ha en god søndagskveld! Klem

    SvarSlett
  12. Hallo igjen!
    Du har vel laget en del andre ting som skal være med også, tenker jeg.... Blir nok ikke vanskelig å bli kvitt dette, nei!
    Ellers så strever jeg med masse bivirkninger av medisinene jeg har fått... og har kuttet ut den ene sorten allerede....
    Ha ei fin uke, og hils!

    SvarSlett
  13. Hei Vennen!
    Gler meg mykje eg og. Ingenting å kvi seg for, du har jo kjempe mange fine ting:)
    Sjåast me på ons?

    Klem frå Siv:)

    SvarSlett
  14. Så spennende med julemesse! Nydelige ting du har laget, lykke til med salget! Det burde gå bra med dine flotte produkter! ha ei flott uke! : ))

    Klem Hilde

    SvarSlett
  15. Når og hvor skal du på messe? Kanskje jeg dukker opp;-)

    SvarSlett
  16. Så mye fint du har laget Sissel!
    - jeg er sikker på du får solgt masse :-)
    Tusen takk for koselig hilsen - og jeg husker deg, har bare ikke klart å spore alle bloggene etter at jeg mistet min gamle..:-(
    Kommer snart igjen:-)
    Ha en fin start på uken,
    klem Hege.

    SvarSlett
  17. Jeg ville også kjøpt hjerter av deg om julemessen var i nærheten av meg :-)

    Og gratulerer med å ha "turt" å melde deg på :-)
    ( jeg har enda ikke turt det :-)

    SvarSlett
  18. Lykke til med messen, med så mange fine/søte produkter kommer det helt sikkert til å gå kjempe bra :)

    SvarSlett
  19. Tøfflan blei kjempefin Sissel!!!
    Røflott med de tova hjertene !!!
    tror det kommer tel å gå fint på julemessa med alt det flotte du lage :)

    Må skaffe mæ oppskrift på de tøfflan snart...

    Stor klem fra ei som savne dæ

    SvarSlett
  20. Så mye flott du skal ha med på messa:)
    Lykke til!

    SvarSlett
  21. Tror ikke det blir noe problem og få solgt noe for deg. Alle hjertene var jo så fine, deilige tøfler også.

    SvarSlett
  22. Åhhh, så masse fint! Nydlige tøfler, og mange flott hjerter.

    SvarSlett
  23. Hallo Sissel

    Kikker innom for å ønske deg og dine en koselig helg, er igang med piratbukse. Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!