onsdag 20. oktober 2010

Litt av hvert å varme seg på


I høstferien fikk jeg laget litt av hvert å varme seg på.



Blant annet et par luer,
oppskriften finner du her



Pannebånd og pulsvarmere,



Enda et pannebånd- alt dette er heklet i Gullgarn og med heklekrok nr 5 så det gikk fort unna :) Passer meg veldig bra!



Prøvde meg også på et par pulsvanter i Mor Åse garn fra Rema,




Disse syns jeg ble ganske kule når jeg fikk tova de- men jeg var ikke helt heldig med tommelhullet...får prøve en ny vri neste gang.
Jeg har alltid en dongeribukse sammen med det jeg skal tove- i vaskemaskina på 40grader og vanlig vaskepulver synes jeg fungerer bra. Ideen til pulsvarmerne fikk jeg hos Strikkekurven





Og selvfølgelig ingen vinterkveld uten levende lys! Har kost meg og pyntet masse lys og fyrstikkesker i det siste. Bilder av det kommer senere.

Til slutt vil jeg bare si tusen takk for alle som har tatt seg tid å legge igjen kommentar på mitt forrige innlegg. Det er alltid så koselig!

Ha en fin kveld videre-
Sissel


16 kommentarer:

  1. Så mye fint du har laget. Det ble fint med knappepynten på den heklede tingene, og flotte luer!

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Åh, her var det mye flott i deilige farger! Hekla-luene var kjempelekker. Og må si at du har en veldig pen lue-modell ;) (ballong?) Jeg har akkurat fått isoporhode i posten, bestilt fra www.jalvad.no. Veldig bra!

    SvarSlett
  3. ja her var det jammen mykje fint, skal sei du har vore produktiv:))

    SvarSlett
  4. tøffe og flotte luer og pannebånd!! Skulle selv ha prøvd meg på å tove pulser, men må finne ut maskeantall først;)...det gjelder nok å prøve seg fram;)
    God ferd mot helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Så flotte ting du har laget. En effektiv høstferie på deg :-) Det er så deilig når inspirasjonen strømmer på.
    Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  6. De flotte luene du har laget. Har du oppskrift? Kjempefine ting du har laget. Og så masse.Riktig produktiv.
    Klem

    SvarSlett
  7. Næmmen du har jaggu produsert godt i ferien. MorÅse garnet fra Rema er jammen meg bra og billig. Har strikket noen votter av det og det ble fint synes jeg også. Masse fine ting til julegaver her sikkert.

    God natt fra meg
    Klem

    SvarSlett
  8. Fina mössor och pulsvanter i härliga färger

    SvarSlett
  9. Her Var det jammen mye fint. Du har vært produktiv.
    Ha en fin dag
    Klem Tone

    SvarSlett
  10. Kjære deg, så kreativ du er! Du strikker og hekler fortere enn jeg får bestemt meg for å finne frem pinnene :)
    Jeg kunne godt tenke meg en sånn lue jeg (første bilde). Problemet er bare at jeg ser ut som et suspekt gjengmedlem så fort jeg får noe på hodet. Men, jeg lar meg ihvertfall ispirere av bloggen din, du tryller frem de lekreste ting!

    SvarSlett
  11. Oj, vad mycket fint du har hunnit göra! Tycker särskilt om de tovade handledsvärmarna. Är själv sugen på att försöka tova något, men har inte riktigt vågat än... :)

    SvarSlett
  12. Så mye fint du har strikka! Greit å ha noe å varme seg på framover nå!

    SvarSlett
  13. Heisann :) du fortsetter og produsere de vakreste ting. Puslvarmerne du tovet ble knallfine. Og lyset var helt skjønt. Nå er det snart helg igjen...hvor ble denne uken av?
    Her er det frost i dag. Bilrutene fulle av is...men sola skinner og ikke noe snø så det ser ut til å bli en flott utedag. Ha det fint...skulle hiles tilbake foresten. :)

    SvarSlett
  14. Her var det mange fine luer, pulsvanter og pannebånd. La merke til den fine selvlagede hjerte-knappen din!! Super:)

    SvarSlett
  15. Den sorte og lilla lua minte meg på en lue jeg kjøpte av Mari Maurstad for fire år siden, som en oppmuntring til meg selv. Den var sort og lilla, og hadde noen skikkelige fargerike heklebrosje:DDD Lua var kul, og dama enda kulere:DDDDDD Klemz

    SvarSlett
  16. Flotte produkter! Du er virkelig produktiv! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!