søndag 10. oktober 2010

Lue, bruktfunn og deilige høstfarger!


Dette blir mitt innlegg nummer 100! I helgen har vi vært i Hardanger, men jeg rakk å hekle en lue for det♥ Oppskriften også denne gangen er fra MirreVirre.



Som alltid når vi er på campingen bare MÅ jeg innom bruktbutikken. Denne gangen fant jeg denne koselige vasen- passer perfekt til alt det blå/hvite jeg har der fra før :)


Det var så vakkert denne helgen- nydelige høstfarger og knallfint vær! Vi har virkelig kost oss♥




Er det ikke utrolig hva man kan få kjøpt :)) Virkelig til å bli i godt humør av!


Ønsker dere alle en fin uke! Nå finner jeg fram hekletøyet mitt og setter meg godt til rette i godstolen :)

klem fra Sissel


11 kommentarer:

  1. Flott lue du har heklet.
    Og vasen var nydelig, er også glad i blått og hvitt.
    Nydelige bilder og eplene var virkelig til å bli i godt humør av, herlig.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Det er virkelig flotte farger ute nå. :) og når solen er fremme ser alt fantastisk ut. Fin lue du har laget. Ønsker deg en fin uke. Klem Merethe

    SvarSlett
  3. Herlige bilder. Og den lua med flettekant....strikket vel Kjempefin!
    Ønsker deg en fin ny uke.

    Klem
    Randi

    SvarSlett
  4. Flott lue! Og så fine epler da - nå fikk jeg lyst på epletre i hagen slik at jeg og ungene kunne leke oss litt... :-)Ha ei fin ny uke!

    SvarSlett
  5. For en nydelig lue.
    De glad eplene likte jeg veldig godt.
    Ser ut til at du har hatt en super helg.
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Så mange lekre bilder. De eplene var jo bare herlige, hihi :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Heisan Sissel

    Gratulerer, du har vunnet trekning på bloggen min.

    Ta kontakt på mail om hva du ønsker jeg skal sy til deg.

    Ønsker deg en flott uke, klem.

    SvarSlett
  8. Takk for besøket! Kos deg med ungene og håndarbeidet!:-)

    SvarSlett
  9. Tøff lue, artig mønster og fin farge! : ) Mye morsomme bruktfunn og nydelige høstfarger! Ha ei flott uke! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  10. Så mye fint du har laget :-)

    Og flotte høstbilder :-)
    Vi var også i campingvognen i helgen , kaldt men med flott vær :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!