lørdag 30. oktober 2010

Messen nærmer seg

Først av alt- TUSEN takk for alle positive kommentarer på julemesseinnlegget mitt! Dere er kjempesnille


Planen er å lage flere sånne lysposer - problemet nå er bare å få tiden til å strekke til ..... Lagde mange av disse i fjor og syns de er kjempesøte og stemningsfulle.



Disse posene er fine å oppbevare f.eks telys i. Dette stoffet har jeg brukt mye- det er litt stivt slik at til disse posene trenger jeg ikke noe innlegg i tillegg.



Hjerter er jeg veldig glad i - har sånne hengende rundt litt overalt.... :)
Beklager dårlig bildekvalitet, men i går når jeg skulle ta bilder ble det bare ikke lyst ute så alle bildene ble tatt med blitz. Skikkelig høst her i Bergen :) Håper dere likevel får et visst inntrykk.





Matchende fyrstikkeske og lys




Etter korseminaret i dag har jeg en ting å gjøre- og det er å avslutte flere påbegynte prosjekt :)

Ønsker dere alle en fiiiin helg- kos dere!






17 kommentarer:

  1. Å så møkje flott du har laga. Likte veldig godt de lysposene:) Lykke te på julemessa:)

    SvarSlett
  2. Herregud kor du styra!!
    Kjempefint alt sammen.... du får ha lykke til på korseminaret og alle julesangene! Den koseligste tiden i et korår, er når vi øver på dem....
    Jeg gleder meg til vi skal begynne også!

    "Storesøss"

    SvarSlett
  3. Så utrolig my fint du har laget! =D Håper (og tror) at det kommer til å gå kjempefint på julemessa, nydelig er det alt sammen!

    SvarSlett
  4. Hei.

    Her var det mye fint.
    Jeg er så imponert over alt dere får til.
    jeg liker selv og holde på med foskjellig håndarbeid , men jeg ser jo at som relativt ny blogger , oppdager jeg stadig nye blogger og blir sittende og beundre .......og så går tiden. Trøster meg med at jeg blir ispirert ! ;)
    Takk for titte. Jeg kommer garantert tilbake :)
    KLEM :)

    SvarSlett
  5. Hei Sissel!

    Æ trur den her julemessa kommer tel å gå kjempebra førr dæ å di andre :)
    Du har virkelig laga mye fint !!!

    æ savne jo fortsatt å få tel sånne ovale bilda på min pc - men æ får bare nyte synet av dine - de blei super fin !!!

    Go klæm tel dæ der nede i Bergen :)
    Anita

    SvarSlett
  6. Så vakre ting du har laget til julemessen. Synd jeg ikke bor litt nærmere, for da kunne jeg beøkt messen. Lykke til med salget:)

    SvarSlett
  7. Så flotte ting du har laget! Dette får nok bein å gå på! Likte veldig godt det du har laget med det stive rosestoffet i. Lykke til med salget, så spennende!

    SvarSlett
  8. Heisan, sitter her og oppdaterer meg på favoritt-bloggene mine etter en liten pause pga hektiske dager Og fantastisk så mye flott du har laget til messen!! Har bladd meg opp og ned flere ganger og beundret :) :) Når er det du skal på messe?
    Du blir å få solgt mye, dette er jo akkurat hva folk liker! :)
    Ha en fin søndag, klem fra Tromsø.

    SvarSlett
  9. Så mange fine ting du har laget! Veldig stemningsfullt med lysposene. Likte veldig godt tøflene dine også. Har en del kubbelys stående klare til pynting. Nå ble jeg veldig inspirert til å sette igang i kveld. God søndag og lykke til på messe!

    SvarSlett
  10. Utruleg mykje fint du lager!!:) Dette kjem til å selge som berre det!! Det er eg sikker på!;)
    Kosleg at du vil vere med på pakkeleik;) Sende du meg adressa di til husetvedfjorden@hotmail.com, så kjem det ein overraskelse til deg i posten om litt:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Hei

    Du er bare så kreativ du..
    Hjertene med englene på er min favoritt..ønsker deg en fortsatt fin kveld
    Klemmer fra Fruen

    SvarSlett
  12. Kjæmpefine telyseposer,og hjerter.Ønsker deg lykke til med messen du får helt sikkert solgt noe.Det som er vanskeligst er å sette pris på tingene,alltid noen som synes det er for dyrt mens andre synes det er for billig :-)

    SvarSlett
  13. Så mye nyyyydelig du har laga! Moro at du har så mye forskjellige ting : ) Tror du blir en populær utstiller, kos deg og ha ei flott uke! : ))

    Klem Hilde

    SvarSlett
  14. Så mye fint du har laget! Masse flotte hjerter og lysposene er bare helt skjønne:-) Du får nok solgt masse av dette.

    Tusen takk for hyggelig kommentar!

    SvarSlett
  15. Så utrolig masse flott du lager:)
    ble skikkelig inspirert jeg nå
    Ha en flott uke
    klem

    SvarSlett
  16. Wow, jeg blir imponert altså - for en produksjon du har, og så masse flott som du lager! De lilla tøflene var bare superskjønne.

    Da har jeg fått bekreftet at mine antagelser var riktige, og at Ellen er venninnen din - så gøy!

    Ha en fin torsdag i morgen, og plutselig er det jo helg igjen...

    Hilsen fra Hildegunn

    SvarSlett
  17. Å kjære vakkre vene!!! Så mye nydelig i ett og samme innleg. Du er dyktig asså :)
    Jeg har akkurat begynt å ta i bruk sy maskinen min. Det er jo så gøy :) Så langt har jeg sydd noen hjertet, men skal begynne på en engel ganske snart.

    Ha en nydelig dag! -klem-

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!