søndag 28. november 2010

1.søndag i advent og oppstart av salgsblogg!


I kveld er kvelden da vi endelig kan tenne det første lyset... De nydelige sink-tallene fikk jeg av min venninne i fjor. Syns det ble veldig fint med det sinkhuset ved siden av ♥ Koser meg når det er fyr på peisen...




Lilla er en utrolig vanskelig farge å fange på bilder- noen som vet hvorfor??


Var på messe igjen i går- kjempekoselig! Masse hyggelige folk og godt salg♥ Denne har jeg lyst å være med på neste år også. Her er standen min rett før start-



Og her er etter noen timer... det minka veldig fort på lys og fyrstikkesker, men da fikk jeg bedre plass til wallstickersene.



Og når jeg er på messe så kan jeg jo ikke bare selge- må jo kjøpe noe også! Det var masse fint å kjøpe. Denne engelen i keramikk var bare kjempefin- måtte bli med hjem.



 Dette kjøpte jeg på forrige messe- tøft syns jeg.



Til slutt verdens søteste nissefar♥♥♥ Han er festet på en blomsterpinne- hodet er bare 5 cm høyt men utrolig sjarmerende!! Kunne ikke la han heller bli igjen der på messen....

Ellers er dere velkommen inn i salgsbloggen min - har premiere i dag! Har ikke fått laget orntli header og sånn ennå, men det kommer ;)

Ha en fin første advent og kos dere masse i den fine tiden vi går inn i!

klem fra Sissel

9 kommentarer:

  1. Ser ut som dere har kosa dere på messe igjen ja! Det blir vel et helt spesielt miljø på slike salgsmesser, tenker jeg.....der alle snakker med alle,og blir inspirert av hverandre! ...til og med fristet til å kjøpe av hverandre....hehe.

    Ha en fin 1.søndag i advent-kveld!

    SvarSlett
  2. Messe har jeg selv lyst å være med på, må finne meg ei:)
    Koselig adventstake!!...tror fargeskifte skyldes med og uten blitz her..
    Lykke til med flott salgsblogg, blir spennende å følge med her;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så fin salgsbod du hadde og så mye lekkert du har laget. Jeg er mektig imponert asså.

    Du jeg har akkurat samme adventsstake som deg. Og sinkhuset har jeg også :)))
    God smak du hehe.

    Kos deg i kveld! -klem-

    SvarSlett
  4. gratulerer med salgsboden din :)!!!
    du rekker over MYE Sissel, jeg blir helt imponert over hva du får til.
    Så flott messebordet ditt var - kjempearti at du fikk solgt så bra denne gangen - det er jo bare å treffe på de rette menneskene så går salget strålende ser du :)
    Stå på videre, for du lager nydelige ting Sissel!!!
    Savner deg masse!
    Ønsker deg en fin uke !!!

    Go klæm fra Anita

    SvarSlett
  5. hei hopp
    gratulerer med shop. gjett hvem som ble første følger? ;)
    God søndag videre

    SvarSlett
  6. Gratulerer med salgsblogg.
    Ser ut til at salget gikk kjempe bra på messa. Hurra.
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Så fin standen din var:) Gratulerer med salgsbod også:)

    SvarSlett
  8. Så mye fint!! Her går turen garantert innom salgsbloggen.

    Jeg har forresten en liten give away, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer leken? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

    SvarSlett
  9. Takk for koselig kommentar hos meg!
    Skognissene har jeg laget oppskrift på sjøl, den finner du lengere nede på bloggen, eller se på etiketter på høyre side, og trykk på strikkeoppskrifter, tror jeg har dem med der...
    Du har også hjertedilla, som jeg! Og du hadde også hvit stand, som jeg! Men din var finere, dere hadde mere plass, og du hadde tenkt bedre gjennom det enn jeg!
    Jeg må nok sette deg på blogglista mi!
    Takk for at du stakk innom!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!