søndag 7. november 2010

Dagen derpå


Så var den første (men forhåpentligvis ikke siste) messen over. Vi var fire stykker sammen, så alle produktene er ikke laget av meg.


MASSE fine varer, kanskje for masse? Ikke var vi dyre heller. Iallefall måtte jeg ta med meg mange av varene med meg hjem igjen... Men fyrstikkeskene fikk bein å gå på :)) Ja ja. Har jo lært litt da- til neste gang :)

Så hvis noen er interessert i å kjøpe noe av det jeg har igjen, legger jeg de gjerne ut for salg...



Blant annet så ble disse søte hjertene med meg hjem igjen. De hadde jeg satt en pris på kr 25 pr stk for, men ingen kjøpte...

MEN- jeg er ved godt mot og vil gjerne på en ny salgsmesse!

Ha en fin dag dere som kommer innom! Nå får jeg rydde litt i rotet mitt på hobbyrommet- det ser ut som et bombenedslag der oppe... er ikke så flink å rydde etterhvert, det kan mannen min skrive under på!

klem fra Sissel

18 kommentarer:

  1. Det må ha vore veldig moro å delta på messe!!:) Du må no ha solgt mykje av dei flotte varene dine?
    Det skal vere messe her om eitpar veker. Neste år har eg veldig lyst å delta på den, eg får sjå om eg tør:)
    Ha ein flott dag, og kos deg med opprydding;)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Du verden så masse fint dere hadde!
    ...men det var vel ingen som fikk solgt ALT de hadde med seg vel ??? Det er jo så utrolig mye artig og fint på slike messer, at det flommer jo nesten over!
    Stå på videre, ...og så erfarer du jo hva som "går" ! Det er jo snart jul,...så noe av restlageret kan du jo bruke til julegaver...hint hint.

    Dere koste dere på campingen tenker jeg....

    Ha en fin søndag! Og hils resten av familien!

    SvarSlett
  3. Hei!!! Jeg har ingen erfaring med messer, hverken kjøp eller salg. Men jeg innbiller meg at mange tenker som så, at dette kan de lage selv hjemme. Uten at det noen sinne blir noe av det. Du får sjekke litt rundt og forbi, og høre hva deres erfaring er. Hva selger, og gjerne hvordan. Lykke til neste gang:DDD

    SvarSlett
  4. Jeg har deltatt på to salgsmesser og har samme erfaring som deg, masse varer ble med hjem igjen. Det er mye arbeid med å prise varer, ordne utstillingen og så må en jo betale for å få stå der. Jeg selger mye mer gjennom nettbutikken min, så jeg anbefaler virkelig å selge over nettet enten i egen bloggbutikk eller gjennom Epla.
    De hjertene du syr er bare nydelige!

    SvarSlett
  5. Ser ut som det er mye fint der på messen. Ofte kan det være for mange utstillere og for få kjøpere. Da blir det jo slik at mye blir igjen. Men tingene dine er jo fine, så legg de ut for salg på nettet du:)

    SvarSlett
  6. Masse flotte varer dere hadde med dere. Hvem syr de råstilige dyrehodene? Den elefanten var jo kjempekul! Den kunne jeg tenkt meg...;-)

    SvarSlett
  7. Da må du komme på Julemessen på Lieskarhallen, Sotra(?) 27.november. Da skal vi stille ut der- dyrehodene kommer også ;)

    SvarSlett
  8. Da har du i hvert fall prøvd :) Håper du får solgt litt ekstra når du legger det ut på bloggen! Du lager mye fint.

    Klem Sylke

    SvarSlett
  9. Gratulerer med overstått messe !!!
    jeg tror alt i alt har dere alle sammen gjort en fabelaktig jobb og litt ble jo solgt har jeg skjønt på deg... veldig greit at man gjør seg litt erfaring på første messe - så masse lykke til på den neste :)
    det flyter iallefall over av flotte ting på bildene her :)
    Go klem med ønske om ei fin uke og oppryding på loftet til Søss kommer :)

    Go klem fra ANita

    SvarSlett
  10. Så utrolig moro å være med på,
    - det der kunne jeg også tenkt meg og prøvd!
    - så mye fint du har lagd:-D
    Og skjønner det er mye jobb..
    Ha en fin start på uken,
    klem Hege.

    SvarSlett
  11. Gratulerer med overstått.
    Slike messer er det jo så mye flott. Vanskelig å velge mellom alt.
    Du lager iallefall mye fint.
    Ønsker deg en fin uke
    Klem Tone

    SvarSlett
  12. Vad tråkigt att du inte fick sålt så mycket som du hade tänkt dig. Men det är nog så på mässor. Det finns ju så många att köpa av, och många åker till mässan bara för att titta, inte för att köpa. Det kanske finns andra ställen där det säljer bättre. Lycka till på nästa mässa!

    SvarSlett
  13. Heia Sissel.

    Så morsomt da. Men du....at du ikke fikk solgt alt gjør ingenting. Folk på messer er ganske grådige å skjønner jaggu ikke arbeidet bak det som blir laget. MEN jeg synes det er viktig at man ikke "gir"bort sakene heller. Litt verdighet må man ha og 25kr for de hjertene synes jeg for min del er alt for billig. Men som du sier så lærer man av det. Min mor har holdt messe hvert år og sier at man vet aldri hva som går. Ett år det ene, neste år det andre. Jeg har så mye rart til messen vår så jeg håper noe går.

    Votteoppskriften skal du få. En kjempe enkel oppskrift. Kommer tilbake med den :)

    Klem til deg

    SvarSlett
  14. Gratulerer med messe-debut:)
    Du burde kanskje ordna deg med ein butikk på epla? Så får fleire augene opp for dei fine tinga du lager?! Masse lykke til vidare!
    mvh Janne

    SvarSlett
  15. Neida har ikke ommøblert, ....bare flytta et stort bilde som hang der!

    SvarSlett
  16. Tøft å stille på messe! Jeg produserer for fullt selv til søndagsmarkedet ved Akerselva i Oslo. Må jo prøve selv jeg blir litt nervøs og får litt prestasjonsangst :)
    Det er som alle de andre sier, tror jeg. En vet aldri hva som går på sånne messer, neste gang er det kanskje de rosa hjertene dine som går unna som varmt hvebrød.

    De elghodene i tøy synes jeg var superfine! Går det an å kjøpe disse utenom messe?

    SvarSlett
  17. Elghodene er laget av ei venninnne som var med på messen. Jeg kan videreformidle kontakt for de som er interessert♥

    SvarSlett
  18. Det så ut som om dere hadde et kjempefint bord og masse fine varer. Nei, man får aldri solgt alt. Har alltid hatt med mye varer hjem igjen. Men tror det er viktig at du ikke priser deg for lavt. Du kunne tatt dobbelt for hjertene.Kan være en ide å kikke litt innom andre nettbutikker og se hva de tar.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!