torsdag 11. november 2010

Det snør, det snør tiddeli bom...


Om det ikke snør ute, så har jeg iallefall fått opp snøstjerner inne :)


De minste er heklet etter et mønster fra Drops Design og det største fant jeg på en svensk nettside med gratis-oppskrifter.


www.jarbo.se  har masse, fine gratisoppskrifter!

Til slutt- her er fleecekjolen endelig ferdig- denne begynte jeg på i august, men når min gode venninne Anita med bloggen Månestråle dro hjem igjen uten at vi ble ferdige med kjolen ble den bare liggende gitt.....Gleder meg til å ta ibruk denne- skikkelig god og varm!



Vil ønske mine nye følgere hjertelig velkommen♥

Helgen nærmer seg med stormskritt- skjønner ikke hvor dagene blir av- snart er det advent♥. I dag har ungene og jeg tjuvstartet med å spille en jule-cd... skal si det ble stemning i stua :))

Ha en fin kveld-
hilsen Sissel

20 kommentarer:

  1. Så flotte og nydelige snøkrystaller.
    god kveld
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Nydelige snøkrystaller du har heklet.
    Og Fleecekjolen ble kjempefin.
    Ønsker deg en fin torsdagskveld.
    Klem Mio

    SvarSlett
  3. så søte snøkrystaller du har laga og kjolen din var jo berre heilt super!!

    SvarSlett
  4. Flotte krystaller..og kjolen var dritfin..likner jo på dei der som er så populære (og eg ønsker meg til jul ;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Så fin kjolen din er:DDD Hva slags mønster har du brukt????? Kunne tenke meg og få kjøpt et likt:DDD klemz PS Vedkassa er in natura, dvs ligget ute og blitt gammelt:DDDD

    SvarSlett
  6. Søøøte snøkrystaller, takk for link! : )) Fleecekjolen var lekker, så deilig ut til en kald vinterdag! Her høljer regnet, men det er bedre enn kulde og snø ; )) Julemusikken er begynt her også, faktisk herlig å lytte til den uten at julestresset har rammet. Det kommer tidsnok! Ha ei god helg!

    Klem Hilde

    SvarSlett
  7. Kjempefine snø-krystaller og enda finere kjole - så flink du er!
    Snart fredag,
    - så riktig god helg:-)
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  8. Så fine snøkrystaller du har heklet. Fint med forskjellig størrelse. Kjolen din var lekker:)

    SvarSlett
  9. Så fine snøkrystaller du har laget! Og det er bare fantasien som setter grenser for hva du kan bruke de til. Jeg hadde et innlegg for en stund siden om nettopp det. På bloggen min finner du også oppskrift på en annen snøkrystall hvis du har lyst til å hekle flere :)

    SvarSlett
  10. Nydelige snøkrystaller du har heklet. Like imponert hver gang, når jeg ser så flotte ting noen får til med heklenålen....

    Og kjolen så kjempefin ut. Godt å ha noe varmt når gradene kryper nedover.

    Har en piratbukse klar for sending, skal se om jeg får den avgårde til deg i løpet av helgen.

    God natt, og en kreativ fredag til deg, klem.

    SvarSlett
  11. Superfin kjole da..du er flink:)
    Her snør det ute,endelig kom liksom den snøen..no har vi liksom bare gått å ventet på den..
    Jeg synes det er koselig med snø jeg da,og det gjør absolutt barna også..
    Jeg kunne godt tenkt meg å prøve hekle de snøkrystallene..takk for link..
    ha en flott helg
    klem

    SvarSlett
  12. Vad fint med virkade snöflingor! Dessutom gjorde du mig sugen på att sy något i fleece... :)

    SvarSlett
  13. Åååh så flotte snøkrystaller og takk for tips hvor jeg finner oppskrifter. Kansje jeg finner igjen heklenålene en dag.
    Her ligger det første snølaget i dag faktisk. Lille gutt er hoppende glad og har allerede kastet mange snøballer i dag :)

    Og kjolen din....... Så utrolig flott! Jeg vil også ha!!!

    Ha en strålende helg :) -klem-

    SvarSlett
  14. Hei

    Ja den blei no kjempefin, fleecekjolen, gleder til å sjå den live,... og med hode over!
    Hmmm.... skal ikke ha for mye planer for neste helg, men de snøkrystallene fikk jeg lyst til å prøve meg på, under tett oppfølging. Veldig søte.

    SvarSlett
  15. Nydelige snøkrystaller! Tusen takk for at du linker til mønster!

    SvarSlett
  16. Se der ja - endelig va kjolen kommet på dama :):)
    Den fungere jo supert uten arma som vi blei enige om :)
    Så koselig me alle de snøkrystallan i vinduet ditt Sissel :)
    Æ skjønne ikkje korr du hente tid tel alt du produsere :)
    Mange goe varme klæmma tel dæ fra mæ :)

    SvarSlett
  17. Så søte og dekorative snøkrystaller! Må jo være supre både som gaver og til pynt. Koselig kjole du har laget det. Deilig å ha på en litt kald dag. Ha en flott helg!

    SvarSlett
  18. Så artig. Vi har samme overskrif på dagens innlegg. jeg har også laget sånne fnugg. Gleder meg til å henge de opp til jul.
    Klem

    SvarSlett
  19. dom är så söta virkade stjärnor, har själv beställt några=)/helena

    SvarSlett
  20. For noen søte snøkrystaller!!
    Og kjolen ble knall fin!! Tenker den er god å ha på å:)
    Så salgsbloggen står klar-gleder meg til å se mer av den:)

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!