torsdag 4. november 2010

Siste innspurt!


Nå er det like før... i morgen pakker jeg bilen og reiser på messe for første gang! Skremmende & spennende på en gang- men jeg gleder meg♥




Jeg blir visst aldri lei av å sy disse hjertene♥



Et par poser til telys eller annet dilldall som ligger rundt omkring..


Her har jeg scannet servietten og forminsket motivet, kjørt det ut på litt tjukt papir og dekoret fyrstikkeskene med.





Disse pulsvantene fant jeg oppskriften på hos G-Anette- kjempegøy å strikke og så blir de så fine syns jeg! Tusen takk for oppskriften!



Sånn- det var det jeg hadde for i dag kjære besøkende-
nå får jeg ta meg litt av familien ♥

Ha en flott helg når den tid kommer!

klem fra Sissel


16 kommentarer:

  1. Såå søte hjerter! Det var lurt å scanne servietten, den ideen må jeg skrive opp bak øret ;)

    SvarSlett
  2. Sissel dette kommer til å bli knall det er jeg sikker på :)
    Kjempefine hjerter du har laget IGJENN:)

    Skal prøve meg på å scanne servietten som du har forklart meg - men får det vel neppe så bra til som du !!!

    masse lykke til i morgen når du reiser:)

    Go klem fra Anita

    SvarSlett
  3. Masse lykke til med messe-salget. Med alt det fine du har laget blir det nok godt salg:)

    SvarSlett
  4. Ja lykke til på messen. HJertene dine er så nydelige, ja det er alt du lager. Smart å scanne servietter. Lykke til på messe!!! :) Vi får vel høre hvordan det var der? :)

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har laget. Lykke til :)

    SvarSlett
  6. Nydelige saker:DDDD Lykke til på messa:DDDD Klemz

    SvarSlett
  7. De hjertene dine er bare helt nydelige!
    Og så stilig å skanne til fyrstikkeskene.
    Så mye fint du har laget til messen.
    Dette går kjempebra!!!
    Ønsker deg masse lykke til!!!
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  8. Lykke til på messa.
    Likte virkelig de hjertene med blonder på.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  9. Ja her var det masse fint!! Lykke til på messa:))

    SvarSlett
  10. Ja se der du.... kjempesøtt med fyrstikkesker med samme motiv som lysene!
    Ja du virkelig ha lykke til i helga, og husk å ta bilder!.... så vi andre får se også!

    God helg!

    SvarSlett
  11. Nydelige hjerter!
    Lykke til på messen, med så mange flotte produkter kommer det nok til å gå kjempe bra :)

    SvarSlett
  12. Masse lykke til på messe. Håper du forteller hvordan det gikk og hvordan det var når du er tilbake. Jg har aldri vært med på messe, men driver å forbereder meg til våren, for da SKAL jeg :)

    SvarSlett
  13. så mange fine ting du har laget!

    Ønsker deg en fin helg med hilsen fra Mimmi-leone

    SvarSlett
  14. Har bare stått på messe 3-4 ganger , men det har alltid vært veldig hyggelig. Folk er ute for å kikke og kose seg og slå av en prat. Lykke til med salget og ha en fin helg!

    SvarSlett
  15. Hei Sissel

    Du er jammen meg kreativ,håper du får solgt masse på messen,noe jeg er sikker på at du gjør,ha en god lørdag
    Klemmer fra Fruen

    SvarSlett
  16. Hei Sissel.
    Har endelig tatt meg tid til å titte igjennom bloggen din, SÅ MANGE FLOTTE TING! Jeg ble skikkelig inspirert og skal nok prøve meg blandt annet på tøfler;)
    Fint at du deler med oss, takk. Jeg følger med. Farmor

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!