onsdag 24. november 2010

Vinnerlykke og siste innspurt til ny julemesse♥


Først må jeg vise dere den tøffe sjørøverbuksa som jeg var så heldig å vinne hos Snill Pike !! Det er ikke alle treåringer som har så tøff bukse♥ Tusen takk for den flotte premien!

Ellers om dagen er jeg vel inne i det som på bloggspråket kalles en bloggtørke.... Holder på med litt av hvert, men ikke så mye blir ferdig og bloggbart... Men- dere kan få se det jeg har laget klart for å ta med på messen til helgen.

Tusen takk til dere alle for koselige kommentarer dere legger igjen her hos meg♥- dere gir meg inspirasjon til å fortsette....


Det kommer bånd på disse, måtte bare forte meg å ta bilder mens det var litt dagslys :))




Som dere sikkert har fått med dere, så er jeg svak for hjerter....
Disse to linhjertene er allerede solgt.


I tillegg til en del hjerter, kommer det til å bli lys og fyrstikkesker på mitt bord også denne helgen.







Nå gjenstår det bare å se om noen har lyst å kjøpe noe av det jeg har laget :) Hvis ikke så kommer det etterhvert til salgs her på bloggen. Har litt problemer med å sette priser- syns det er grådig vanskelig å prise sine egne ting.... Men for de hjertene har jeg vel landet på mellom 30 og 50 kroner alt etter pynt og stæsj- og størrelse. Så får vi se etterhvert.




Har også heklet noen pulsvarmere, men sist jeg var på messe gikk det ikke noe særlig av disse. De er deilig og myke- heklet i mini-alpakka.

Ha en fin kveld - jeg kommer plutselig tilbake :)

Klem fra Sissel

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med kjempetøff gevinst.
    Så mye lekkert du har laget.
    Er også svak for hjerter og hjertene du lager er så nydelige.
    Lykke til på messen.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem Mio

    SvarSlett
  2. Hjertene er nydelige!! Kr 30 er altfor billig syns jeg! Du kan jo sjekke på andre blogger eller epla hva de tar der. Lys og fyrstikkesker er nok lett salgbart vil jeg tro. Lykke til på messen!

    SvarSlett
  3. du lager bare råflotte lys Sissel !!!
    Disse kommer du garantert til å selg unna på messa !!!!

    Kjempearti bukse du har vunnet til Mathias da :))

    Stå på videre og ta messa som en kosedag midt i advents-stria:)
    nå trenger vi alle en pust i bakken og noen stille rolige dager
    !!!
    Savne dæ :)

    Go varm klæåm fra Anita

    SvarSlett
  4. Skal si du lager mye fint og så masse du får gjort. Flinkisen.
    Klem

    SvarSlett
  5. Å så stilig bukse sønnen din fikk :) Kjære Sissel dine hjerter er så vakre. Digger dem. :) Nå skal hjertet jeg fikk av deg bli med meg ut på hobbyhuset og pynte opp der ute. Det er så koselig å fylle det med hjemmelagede ting. Du dekorerer også nydelige lys så dette må jo selge på messa. Lykke til. Klem Merethe

    SvarSlett
  6. Grattis med tøffe vinnerbukser! Masse flotte ting du har lagd, lykke til med ny messe, spennende! Ha ei flott helg!

    Klem Hilde

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!