tirsdag 28. desember 2010

Et lite livstegn- og Pay It Forward


For en tid siden var jeg så heldig å være en av de tre første som kommenterte på Pay It Forward innlegget til Bjørg i Huset ved fjorden. Jeg elsker å få pakker og denne jeg fikk falt virkelig i smak! Et nydelig hjerte, en sinklysestake og to lys- pent bundet sammen♥

Har du lyst å være med på min Pay It Forward? 

For deg som ikke vet hva Pay It Forward er, så kommer forklaringen her:

1.Du kan melde deg på under her (skriv om du vil være med i  kommentaren din)
2.Så får du en gave i posten fra meg etter ei stund.
3.Deretter skal du sende gave vidare til 3 andre som vil være med.
4.Du bestemmer selv hva gaven skal inneholde.

Syns du denne pakkeleken høres gøy ut? 
Sleng deg med da vel ;) 

Første dame til mølla! 
De tre første som sier fra at de vil være med er med!

*******************
Jeg har vært ganske fraværende et par uker nå og grunnen er ganske enkel- jeg har vært fraværende :))

Vi har nemlig vært på Lanzarote og feiret jul!!! Utrolig deilig- kan virkelig anbefales!


 Det var fantastisk deilig å kunne gå i shorts, slippe å kle på ungene tjukke klær og vasse i snø :)

Ha en riktig fin jul videre dere som titter innom! Nå skal det ikke bli så lenge til jeg kommer og besøker dere! 

Klem fra Sissel 

8 kommentarer:

  1. Hei igjen! Ja tusen takk for praten i dag!!
    Jo det er akkurat samme plassen som vi var for 10 år siden. Har studert bildene nå, og det har ikke forandret seg, nei...hehe

    Koselig sted som virkelig kan anbefales for barnefamilier.

    Ha en fin jul videre!

    SvarSlett
  2. Heisann. Så koselig at du er tilbake. Det så utrolig deilig ut på bildene. Ja her har det iallefall ikke vært badetemperaturer. Her fyrer vi for å holde varmen sånn nogenlunde.
    Jeg er med på en slik pakkelek fra før av så jeg tror det holder med den. Ønsker deg en riktig god romjul...snart nytt år :) klemmer fra Merethe

    SvarSlett
  3. Ååå nydeligge bilder, kan tenke meg dere koste dere!!♥
    Så bra at du likte innlegget mitt ,) Ja det er faktisk litt godt det går mot varmere tider. Jeg er mest ett vintermenneske med snø og kulde, men jeg elsker våren med dens herlige sjarm når alt våkner til liv igjen ,)) Alle årstider har jo sin sjarm hi hi ,)
    Skulle gjerne ha vært med men jeg er med på ett fra før ;)
    NYDELIGE ting du fikk, herlig ,))
    Nyt av herlige romjulsdager og ha ett fantastisk ♥GODT NYTT ÅR♥
    Gode klemmer fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  4. Så deilig det så ut med julefering på Lanzarote! Håper dere alle fire har hatt en flott jul. Vi har storkost oss hjemme i snøen og kulden. God hrunn til å storkose seg inne med godis og film;-)

    SvarSlett
  5. Hei på du.
    Så herlig å reise bort i julen. Hadde planer om en anderledes jul vi også, men var jo utsatt for knall og fall ulykken så det får bli et annet år. Fine bilder du viser, som minner meg på at det er vår rundt neste sving.
    Jeg er så treg å få ut gaver fortiden så jeg står over denne gangen, men senere passer nok bedre for meg.
    Ønsker deg et riktig godt nytt år.
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  6. hei og VELKOMMEN hjem igjen !!!
    så flott at jula blei sånn som du hadde drømt om Sissel :) det gledet mitt hjerte at dere fant ut av det :)
    Takk for koselig kommentar hos meg!
    om jeg har skjønt det riktig, så er jeg en av de 3 første som vil være med i gaveleken din - stemmer det - eller missforstår jeg ? hehe, du kjenner meg og min evne til å vre litt forvirra :) jeg blir iallefall med om det mulig :)

    Ønsker deg og dine en fortsatt fin julefeiring hjemme. :)

    Riktig go klæm fra mæ

    SvarSlett
  7. Som du har kost deg i jula, hørtes herlig ut!!
    Jeg står over gaveleken, men ønsker deg gode dager resten av romjula, klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Det hørstes deilig ut og være i varmere strøk nå:) Fortsatt god romjul til deg.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!