onsdag 8. desember 2010

Et snev av julestemning♥


Med fyr på peisen og disse søte nissene som min datter har laget på skolen, kjenner jeg at julestemningen kommer snikende....


Har vært i kjelleren og funnet fram noen nisser som står rundt omkring og gjør det koselig i heimen bare ved å være her
 

Disse tekoppene som jeg fant på  Åhlens i sommer gjorde seg som svibelpotter :)



Og endelig er Stafflua fra Mirre Virre  (og tøflene fra samme blogg) ferdig. Disse har min venninne ventet lenge på.... men alt har blitt lagt på vent til etter julemessene :) Greit med tålmodige venninner!



Og helt til slutt - noen lys jeg laget på bestilling. Håper mottakeren blir fornøyd :)

Ha en fin kveld alle sammen♥

klem fra Sissel 
 
 
 

13 kommentarer:

  1. Nydelig julestemning hos deg.
    Skjønne nisser din datter har laget, så flink hun er.
    Luen og tøflene var kjempefine.
    Tror nok mottakeren blir fornøyd med de lekre lysene du har laget.
    Ønsker deg en fin førjulstid.
    Klem Mio

    SvarSlett
  2. Hallo du!
    Her var det julestemning:)
    Utrolig søtt med sviblene i "prikke-pottene"!
    Og flink jente (akkurat som mora;)

    Ha en strålende kveld-klem:)

    SvarSlett
  3. Koselig stemning!
    Artig med barnelaget julepynt!

    SvarSlett
  4. Skikkelig søte var nissene på vedstubben! Pass på hobbyromet ditt nå, kanskje A går i morens fotspor. Godt at noen har funnet julestemmningen, her venter den på seg. Gleder meg til neste fredag. Skal bli kjekkt å ta opp tråden fra sist sammenkomst. Klem Elisabeth

    SvarSlett
  5. Så fine lys, klart mottakeren blir glad for dem:) Flott lue har du også laget, og fine tøfler:)

    SvarSlett
  6. Mye fint her, men den lua var bare super lekker.
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. så flotte nissa ho Anna har laga :)
    skjønner du må kose dæ med nisser og julestemning før dere drar:)
    her blir det ikke pynta før om ei ukes tid:) Lysan blei flott Sissel!
    kjempetøfft med sviblene i te koppan !!!!!
    Go klæm fra mæ

    SvarSlett
  8. Heisann hoppsann...så koselig nissepynt. Julestemningen kommer mere og mere ettersom jeg blir ferdig med ting som skal gjøres. Og det er mye kos om dagen :) SÅ fine kremmerhus du har laget. Jeg tenkte jeg skulle få laget noen selv men ...det er denne tiden da :) Ønsker deg og dine en kjempefin adnventshelg. Klem Merethe

    SvarSlett
  9. Koselig med nissepynt og fyr i peisen! Masse fint du har laget, lua og tøflene så herlige ut! brrrr, nå er det kaldt på kveldene! Kos deg i helga! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  10. Så masse flott og julekoselig:)
    Disse krusene var fine til blomster nå, ja:)
    Kos deg videre med julestemning og juleglede...

    SvarSlett
  11. Så koselige julebilder. Det er som du skriver, kommer helt å julestemning av å se på dem.
    Lekkert sett du har laget, og skjønne, skjønne lys.

    SvarSlett
  12. Flott og stemningsfulle bilder ,))
    JULEKOS!!
    En liten hilsen kommer her ,))

    Juleskriblerier ;)

    Jeg ønsker deg av hjerte alle de gode ting♥
    Nyt av julen & dens poesi, dufter & av harmoni
    Å tenk om litt vi pakker opp av hjertens glede
    - alt det skjønne julen har å gi!!
    Varme juleklemmer jeg sender deg fra meg, Anki
    ♥GOD JUL♥

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!