fredag 31. desember 2010

Godt nytt år til dere alle♥


Vil bare ønske dere alle en riktig fin nyttårsfeiring! I dag er det grått og litt regn i lufta her i Bergen. Barna og jeg har fri og går fortsatt i pysjen♥ Jeg nyter sånne dager da vi egentlig ikke skal gjøre noe spesielt- bare kose oss! I kveld skal ungene kle seg ut og gå nyttårsbukk som er tradisjon her. Snart skal vi pakke poser med snop til alle julebukkene som kommer og ringer på♥

Bå bildet over ser dere noen av nissene jeg har i huset. Nissefamilien er det min svigermor som har laget- tenk her en jul så lagde hun tre sånne sett- kjempeskjønne♥♥♥

Nissen i juletreet har min datter laget- likeså den nissen som sitter i kransen. Den nissen på pinne som sitter i blomsterpotten har min lille gutt på tre år laget. Er den ikke skjønn?? Øyne, nese og munn er ikke lett å skille fra hverandre, men han har iallefall prøvd :) Flaskenissen har min kjære venninne strikket og tovet- fikk den i julepresang for noen år siden. Setter stor pris på den!

Til slutt- for å vise at jeg ikke HELT har sluttet med håndarbeid- mitt siste prosjekt som er så populært nå
heklet kjøkkenklut i rødt, bare for å minne oss på at det ikke er lenge igjen til jul- igjen :)

  Ha en super kveld alle sammen - og takk for året som har gått. Setter veldig stor pris på alle tilbakemeldingene jeg får fra dere

klem fra Sissel

13 kommentarer:

  1. Kos deg i kveld du også!!
    Alle gode ønsker for det nye året!!

    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så masse koselige nisser! Ha ein finfin nyttårskveld:))

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder..heldig du har fått slike flotte nisser.
    Ønsker deg og dine en fin nyttårsfeiring. Klem

    SvarSlett
  4. Godt nytt år Sissel :) OG tusen takk for alle koselige hilsner på bloggen min. Også så kos det var da vi fant ut at vi har truffet hverandre da vi var pur unge :) Klem fra Merethe

    SvarSlett
  5. Det var mange flotte nisser! Ønsker deg ett riktig godt og kreativt nytt år Sissel :)

    Stor klem fra Gry-Anette

    SvarSlett
  6. Så fina tomtar! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År.
    Kram
    Susanne

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelige kommentarer i det gamle året, og jeg ønsker deg alt godt for 2011!

    Klem

    SvarSlett
  8. 。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
    ☆ GODT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
    。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。

    SvarSlett
  9. Er bare innom for å ønske deg et riktig godt nytt år.
    Klem Tone

    SvarSlett
  10. Flotte nisser du har. Godt nyttår til deg.

    SvarSlett
  11. Hei Sissel. Så hyggelig å høre fra deg på bloggen min. Jeg gleder meg til å kikke videre her hos deg. Ser spennende ut!
    Godt nyttår til deg!

    SvarSlett
  12. Godt Nyttår til deg også Sissel !!!
    Godt å se at du allerede er i gang med neste juls prosjekter :)
    Vi trenger å få litt "griller" og ny innspirasjon til jul :)
    Mange goe klæmma fra Anita

    SvarSlett
  13. Heia Sissel
    Riktig godt nytt år til deg.
    Ser fram til et moro blogg år igjen :))
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!