onsdag 1. desember 2010

Kremmerhus

Har sett så mange fine kremmerhus hos dere bloggere at nå måtte jeg bare prøve å lage noen jeg også... Har egentlig "hobbyforbud" til etter jul... har jo brukt noen timer på hobbyrommet i høst kan man trygt si... 


Men- det er ikke så lett å holde seg unna hobbyer når det dukker opp nye ideer i hodet hele tiden :)
Her har jeg juksa litt og kjøpt ferdige papirkremmerhus og bare stått for pyntinga. Disse er 20 cm lange og har en diameter på 7,5 cm øverst.


Hjertene jeg har brukt er klippet ut av en firkant jeg har strikket og tovet.





Disse skal vi lage flere av- datteren min holder også på med noen, men de er ikke ferdig pyntet enda.

Ha en trivelig adventskveld- nå kaller husarbeidet på meg :(
Klem fra Sissel



11 kommentarer:

  1. Koselige og flotte kremmerhus!!
    Viktig å ta det rolig nå før jul, du har sikkert stått på;)
    Kos deg masse og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så koselig det ble med hjertepynten :)

    SvarSlett
  3. Kjempe fine ble de! Super ide... vet hvor jehg må ta turen ja....;)hihi..
    Og grattis med den flotte salgsbloggen!
    Klem

    SvarSlett
  4. Flotte kremmerhus, og du har pyntet dem så fint!

    SvarSlett
  5. De ble kjempefine. Tror kremmerhusene er årets hit hi hi.
    Blogshoppen blir en moro gesjeft. Skal snart jeg også.... :Z
    Nå god natt
    klem

    SvarSlett
  6. Så koselige kremmerhus! Jeg har strikket og tovet et rødt stykke, men har ikke fått klippet ut hjerter ennå ;) Nå fikk jeg litt ekstra inspirasjon :)

    SvarSlett
  7. så søte de ble !
    Du står på og står på Sisselmor:)
    Nå syr jeg hjerter og det neste blir vel kremmerhus her etter inspirasjon fra deg :)

    Go klem fra Anita

    SvarSlett
  8. Det var festlige kremmerhus ja! Artig med noe nytt.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!