lørdag 8. januar 2011

Heklet skjerf


 Skjerfet som jeg begynte på i sommer/høst er ferdig! Hurra♥ Fant oppskriften på rutene Hos Olavas Verden. De siste rutene heklet jeg ved bassengkanten på Lanzarote, så det er et langreist skjerf :)





Når jeg var på en liten handletur i går ( skulle bare bytte en bok og ha noen småting) kom jeg over denne kjolen♥ Jeg bare måtte ta den med meg hjem- syns den var utrolig søt og passet perfekt til skjerfet mitt♥

Ønsker dere alle en fin lørdag! Nå har vi hatt syke unger her siden dagen før nyttår- håper på en bedre uke neste uke med skole, barnehage og jobb for alle "mann"♥

klem fra Sissel

15 kommentarer:

  1. Kjempefine farger. De er så koselige,disse "bestemosskjerfene".Så moro å finne kjole som matcher! Det ble nesten litt sånn, har du klave, så får du ku, dette;
    Gøy å ha med seg håndarbeid på reise. Effektivt og faktisk litt koselig å sitte med hekling eller strikking i et fly, eller ved bassengkanten, som du gjorde.
    Ha en kjempegod helg!

    SvarSlett
  2. Nydelig var det!!!..og kjolen var kjempesøt, så artig når man finner det man leter etter...eller kommer over:O)
    Ha ei flott helg og god bedring i heimen, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så fint skjerf, i nydelige farger! Så heldig at du fant kjole som passet til :)

    SvarSlett
  4. Skjerfet ble kjempefint, og passer godt til kjolen!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. Hej Sissel, vilken underbar scarf, garnet du har använt ser så fint ut och färg och form är perfekt anpassat till din klänning.
    Kram
    Susanne

    SvarSlett
  6. Kjempefint skjerf i nydelige farger :-) Skjønner godt at du bare måtte ha den kjolen ja - den var jo som sydd til skjerfet :-D Jeg har også en plan om å fornye ei korktavle i dag - artig å se at det er flere :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  7. Fooole fint, Sissel!!
    God helg!

    SvarSlett
  8. Flott skjerf, og den kjolen forstår jeg godt at du ville ha:)

    SvarSlett
  9. kjempefint Sissel!
    Skal si du var heldig som fant den flotte kjolen som passet perfekt til sjalet ditt!!!
    Gratulerer med både kjole og skjerf!
    Tror jeg må sette kjole på ønskelisten min,,,etter støveletter da ...

    Ha en superfin helg og fortsatt god bedring til dere alle mann !!!

    Klæm Anita

    SvarSlett
  10. Så nydelig det var.
    Og den kjolen skjønner jeg godt at du måtte ha.
    god helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  11. Kjempe lekkert skjerf i herlige fargetoner som matchet kjolen flott! Pssst: GIVE AWAY i bloggen min hvis du vil....
    Klem Cille

    SvarSlett
  12. GODT NYTTÅR!!!!!
    NYDELIG skjerf,skikkelig herlige farger..
    Det passet jo perfekt til kjolen da!!
    Ha en flott søndag
    klem

    SvarSlett
  13. Takk for koseleg kommentar inne hos meg:)
    Kjempefint skjerf i flotte fargar! Må sjekke oppskrifta på desse rutene.
    Mykje flott her på bloggen din!
    Ha ein god søndag:-)

    SvarSlett
  14. Kjempe fint. Skulle ønske jeg kunne hekle. Får lære meg det ordentlig når tiden strekker til.

    SvarSlett
  15. Hei og godt nyttår! Nydelige farger på skjerfet! Oldemorruter kan brukes til alt, kjekt! Ønsker deg en flott søndag! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!