tirsdag 25. januar 2011

Hjerter på bestilling♥


Da er jeg ferdig med noen bestillingshjerter! Disse blir sendt i posten i morgen- håper de blir som mottageren hadde tenkt :)

De største er ca 25 cm og de minste er ca 20 cm.

Har også ett nytt et som jeg har lagt over i salgsbloggen...

Snart skal jeg ta noen utfordringer jeg har fått- har ikke glemt dere!

Ellers så stuller jeg med noen hekleprosjekter for tiden... et sjal, en oppvaskklut, en lue, et par pulsvanter...ja ja. Jeg liker visst å ha mange jern i ilden! Skal snart ut og kjøre tog og da er det godt å ha noe å holde på med ;))





8 kommentarer:

  1. Så nydelige hjerter:) Mottakeren blir nok fornøyd:)

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte hjerter! Er det perler du har i bunnen av båndet? Var hvertfall veldig dekorativt :)

    Ha en fin dag :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Flotte hjerter, ja:)
    Det gjør seg med litt blonder og stæsj...

    SvarSlett
  4. supersøte hjerter du har sydd Sissel!!!!
    så arti at du får bestillinger ! Gratulerer :)

    Her står det helt stille på hobbyfronten - trenger noen nye ideer kjenner jeg.... kansje de kommer når du kommer i februar ???

    Mange klemmer fra Anita

    SvarSlett
  5. Det var noen søte hjerter :)

    Hyggelig å høre fra deg. Slik er det med meg også at jeg ikke rekker å kommentere overalt. Det kan bli for mye. Prøver å legge igjen en hilsen i ny og ne, det må ikke bli noe stress ;)

    Klem :)

    SvarSlett
  6. Disse var virkelig lekre! Nå venter nok en glad mottager.
    Moro med bestillinger. Jeg holder på med strikkehåndklær til et baderom. De må være litt større enn dem jeg vanligvis strikker til kjøkken. Altså: mer garn og lengre tid...

    SvarSlett
  7. Nydelige hjerter, mottakeren må jo bli fornøyd med dem.
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Søøøte hjerter! : ) Mange jern i ilden ser ut til å være noe som rammer de fleste som er glad i hånarbeid. Jaja, ingen krise om man bare blir ferdig med alt ei gang. Ønsker deg en flott dag!

    Klem Hilde

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!