torsdag 27. januar 2011

Lengter mot vår....


Var innom Europris her en dag og fant disse søte skålene til 20 kr stykket- ble så glad av å se dem at de sporenstreks havnet i handlekurven min :) Impulsiv jeg?? Har så vidt fått tømt litt ut av kjøkkenskapene og levert Fretex- og så er det å begynne å fylle på igjen.... :)

Passer veldig godt til å ha godteri i - så kan jeg smugspise mens jeg vasker bord og benker med mine nylagde vaskefiller!


Denne er strikket i Tuva-garn. En omgang 1 rett og en vrang- neste omgang bare rett. Da blir det et fint mønster. Denne er myk og god å vaske med.



Disse er heklet i fastmasker- Gjesdal Sport fra Sparkjøp- her har jeg heklet en omgang med vanlige fastmasker og neste omgang har jeg bare heklet i bakerste masken. Da blir det slike fine riller.



Gjør seg med litt friske farger innimellom!

Ha en fin og fargerik kveld!

13 kommentarer:

  1. Heia.
    Søte skåler du har kjøpt. Ser mange føler for litt friske farger fortiden. Ja våren er snart i emming. Jeg har det sånn slik også. Godt med mere lys om dagene.
    Kjøpte masse garn på Sparkjøp forrige uke. Masse tilbud. Har begynt å forberede til juleverksted jeg. Orker ikke strikke votter i sommer så det blir det endel av nå.
    Ha en fin helg.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Denne jenta må visst på Europris i morgen ja... ;) Veldig søte var de!
    Og vaskefillene (kopptuene som jeg sier..) var friske og flotte!

    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig disse hjemmelagde klutene, spesielt liker jeg de hekla. De blir fastere i fisken :) Flott med farger! :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. her var det masse flotte kluter.
    Koselige skåler.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Søte skåler...og ikke minst at det er litt farge på dem!
    Blir jo litt lei av at alt skal være hvitt jeg da....

    Strikka grytekluter til Annett og Yvonne til jul... Lignet litt på disse koppetuene du strikker nå.

    Kom akkurat fra sang jeg nå, og er full av arbeidslyst!

    God natt til deg og dine... Klem

    SvarSlett
  6. Flotte skåler. Kan ofte finne litt av hvert på Europris.

    Fargerike og flotte kjøkkenkluter du har laget deg.

    Ønsker deg og dine en koselig helg, klem ann helen.

    SvarSlett
  7. Heia :-) Mener ganske bestemt at jeg har gitt deg beskjed, men det kan også godt være at jeg tuller ;-) I alle fall så ble du en av vinnerne i blogglotteriet mitt, og det er fint om du sender meg en mail med navn og adresse :-)

    Ha en flott dag - klem Siv

    SvarSlett
  8. Dine nye skåler var kjempesøte, og så billig da! Fine kluter du strikker. Deilig med litt gla'farger.

    SvarSlett
  9. Flotte skåler med klare fine farger - tror jeg må en tur innom Europris jeg og.
    Ha en kjempefin helg.

    SvarSlett
  10. Hei på deg! Mange takk for trivelig besøk "inne hos meg". Må bare si jeg er imponert over alt du lager. Rullet nedover sidene her, og oppdaget en veske du har sydd av dongerybukse. Den var knallfin. Blir virkelig inspirert av slikt.

    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  11. Flotte kluter! Det er et overkommelig håndarbeidsprosjekt samtidig som man blir glad av de friske fargene.

    SvarSlett
  12. Takk for kommentar på teppeinnlegget mitt, all ros tas i mot med takk! Jeg prøver å feste tråder etterhvert, også har jeg lært å hekle sammen trådene når jeg skifter farge. Da blir det heldigvis ikke så ille.

    SvarSlett
  13. Heisan!
    Søte skåler og kjekke kluter! Farger muntrer opp vinterdagene! : ) Ha en fin kveld! : )

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!