søndag 6. februar 2011

Helgens kortproduksjon

Vi hadde en kjempekoselig hobbykveld fredag og her kommer noe av helgens kortproduksjon.
Setter vel på noen bokstaver og tall når jeg vet hvem som skal ha kortene tenker jeg :)
Stadig noen som har bursdag og da er det godt å ha et lite lager å ta av!


Dessverre ble alle bildene tatt innendørd med blitz, så fargene kommer ikke helt fram.

Ha en fin uke alle sammen- i morgen har jeg FRI men kjøkkenet skal vaskes ned.... så det blir ikke helt fri likevel. Skal bli godt å få ryddet unna kjøkkenting som sjelden og aldri er i bruk!!


13 kommentarer:

  1. Ååå for noen lekre kort!!♥
    Herlig med slike hobbykvelder med pyssel tid ;))
    Flinka!!♥
    Nyt kvelden og ha en fantastisk flott ny uke ,))
    Klemmer Anki

    SvarSlett
  2. Mange flotte kort! Så deilig å ha et helt lager å ta av! Jeg er litt på hæla når det gjelder kort, for oppussing og bestillingsstrikk har tatt all kveldstid. Men nå ser jeg lysning på både det ene og andre, så plutselig en dag sitter jeg der, på hobbyrommet.

    Ha en fin mandag, med vask. Blir jo deilig når du er ferdig, da!

    SvarSlett
  3. Skal si du har vært produktiv. Masse flotte kort du har produsert. Heldige de som får noen av de.

    Ønsker deg og dine en flott uke, klem ann helen.

    SvarSlett
  4. Nydelige kort du har laget. De er jammen heldig de som får et slikt eksemplar.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Så flotte og proffe kort du har laget - godt å ha et lager liggende.

    SvarSlett
  6. Du lager nydelige kort i fine avstemte farger. :)
    Det er litt av en jobb å vaske ned et kjøkken men deilig etterpå.
    Ønsker deg også en flott uke. Klemmer Merethe

    SvarSlett
  7. koselige kort du har laga Sissel:)
    det e jo bare sååå hæli med hobbykvelder og jentekos!!!

    Håper kjøkkenvaska gikk bra !!!

    Klem fra Anita

    SvarSlett
  8. Du verden så masse fine kort!
    Men jeg vet jo fra før at dette har du "teken" på....
    Artig med jentekveld da.... det kunne jeg også ha tengt meg.

    Det blir vel noe lignende neste helg kansje...

    Og så kommer det kansje et par kort hit til distriktet i morra..???

    Snakkes!

    Klem fra storesøster...

    SvarSlett
  9. Hei Sissel.
    Takk for at du titter innom bloggen min. :) Prøver å titte innom hos deg når jeg er på nettet. Artig å følge med på hvor produktiv du er , også lager du så mye forskjellig. Joda, jeg liker å jobbe med tre, gått møbelsnekker linje. Du må ha en fin helg. F

    SvarSlett
  10. Hei, og takk for koselig besøk på bloggen min!!

    Skal si du er produktiv og flink - utrolig flotte kort du har laget.

    Nyr en flott kveld videre og ha en herlig helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  11. Så nydelige kort du lager!
    Tenk så glad de blir de som mottar så nydelige kort.

    Tusen takk for koselig kommentar fra deg!

    Jeg er kjemepefornøyd med bokhylla.

    Ønsker deg en nydelig uke med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  12. Så koselige kort du har laget!Greit å ha noen kort liggende på lager, og veldig smart å spare litt plass på kortet til man vet hvem som skal få det.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!