fredag 4. februar 2011

Nok en bukse har fått nytt liv!


Jeg var på Stoff&Stil en dag og kom over dette røde stoffet med hvite prikker. Visste med en gang hva jeg ville bruke det til- nemlig til en ny dongeriveske! Her ser dere baksiden av veska...


...og her er framsiden.


Jeg sydde rett og slett to poser som jeg sydde i hvernadre- ganske lang slik at jeg kunne bruke noe av det til klaff også!





Før jeg sydde posene fast til hverandre sydde jeg på hankene på dongerisiden.



Ble veldig fornøyd med resultatet! Skal bare finne en eller annen lukkemekanisme jeg kan bruke-
hadde tenkt å bruke en stor trykknapp, men den måtte jeg visst ha banken inn før jeg sydde veska sammen...ja ja. Så vet jeg det til neste gang :)

I kveld blir det endelig hobbykveld og kortlaging! Gleder meg! Bursdagene står i kø nå framover, så det trengs et lite lager å ta av :)

Ha en flott helg-
klem fra Sissel

13 kommentarer:

  1. kjempefin måte å sy veska på Sissel :)
    Å tusen takk for GOD hjelp over tlf med bildelaginga :) du er en engel !!!!

    nå må du kose deg med jentekveld og nye ideer i kveld !!!

    Go klem fra Anita

    SvarSlett
  2. Nææ...så stilig. Jeg tror jeg må ut å kjøpe meg noen nye bukser så jeg kan ta de gamle til noen slike prosjekter :)) God helg. klem d

    SvarSlett
  3. Kjempefin!! Inspirerer meg, gjør du;)
    Kos deg i helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Det var en lur måte å lage klaff på!
    Og den blir jo såpass tung at du trenger kanskje ikke knapp!

    SvarSlett
  5. Morsom måte å bruke en gammel bukse! Den ble fin og funksjonell. Stoff og Stil har masse flott. Er så glad for at vi har den her innen rekkevidde. Jeg var der på onsdag og "snopte" litt;)
    Ønsker deg en flott helg!!

    SvarSlett
  6. Imponert over alt det fine du lager! Skikkelig kreativ du!
    Mange gode ideer her;)

    Koselig at du stakk innom meg, sånn at jeg fant deg;)

    Turid;)

    SvarSlett
  7. Den ble kjempe fin altså. Du er flink.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Knallfin ble vesken. Og så koselig du satte inn den gamle headeren. Den er så fin :)
    Kos helg videre.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Knalltøff!
    Håper du hadde en koselig hobbykveld med jentene. Betyr at vi bare kan glede oss til bursdagene framover.

    SvarSlett
  10. Kjempetøff veske! Du er så kreativ! :) Og det prikkete stoffet er bare nydelig, har brukt det til flere forskjellige prosjekter.

    Ha en fin søndag

    Klem

    SvarSlett
  11. Denne likte jeg - fin!

    Så kjekt at du vil være med på gibort-lotteriet mitt :-D

    SvarSlett
  12. Kjekt at du vil følge bloggen min:)
    Eg har vore innom deg før og sett at du lagar mykje fint, så eg vil gjerne følge deg vidare:)
    Denne veska var stilig! Har prøvd meg på ei liknande, men vart ikkje heilt fornøgd. Går sikkert betre med litt tjukkare og stivare stoff.
    Sonja :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!