tirsdag 1. februar 2011

Vinnerlykke♥ lue, og pannebånd

Heldige meg- jeg har vunnet dette nydelige smykket hos Siv med den flotte bloggen Snertne Sneller og Små Nøster. Det kom i posten i dag og jeg var ikke sen med å ta det i bruk♥ Tusen takk!! Kjempegøy med gave i posten!


Her er et av kronepannebåndene jeg har heklet i det siste! Akkurat sånn arbeid som passer for meg- fort og greit :)
Og det beste av alt var at prinsessa mi faktisk likte det kjempegodt og tilogmed ville gå med det!

Det er heklet i en nydelig grå/brun farge- med gammelrosa blomst. Ikke alltid like lett å få vist fargene, men jeg lover at de er fine :))



Og når jeg først var i gang, heklet jeg denne luen til henne også. Den er heklet i Duett fra SandnesGarn- et nydelig garn som dessverre skal gå ut av produksjon. Det er en blanding av bomull og merinoull- utrolig mykt og godt!
Ha en fin kveld dere som stikker innom-
snart skal jeg ta de utfordringene dere har gitt meg....

Klem fra Sissel

9 kommentarer:

  1. Mye fint du har heklet! Og gratulerer med flott gevinst :)

    SvarSlett
  2. Du er jammen produktiv! Flotte hekleprodukter. Moro når de unge vil bruke det vi lager, ja!

    SvarSlett
  3. Du var heldig som vant et av smykkene hos Siv! Kjempefint!
    Flott prinsessekrone og lue!
    Garnet hørtes så fint ut, så synd slike garntypr går ut.
    Nyt uka, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Nydelig smykke og de flotte tingene du hekler da. Flinkisen.
    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nydelig smykke.
    Flotte ting du har laget. Likte fargene på lua super godt.
    Ønsker deg en flott dag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Å du hekler å du hekler....og nå har jeg begynt igjen litt også!
    Har litt ledig tid nå om dagen vetdu...

    Har vært på loftet og funnet "mætt ta" gamle uferdige strikkeprosjekter... Offa

    Jaja får se ha jeg gidder å gjøre ferdig.

    Og så skal vi til Tornerose alle tre "sisters" ser det ut til! Det kan jo bli kjempekos!

    Hei då, og hils!

    Klem...

    SvarSlett
  7. Gratulerer med den fine premien:) Kjempefint pannebånd og lue du har heklet:)

    SvarSlett
  8. Kjempelekker lue! Så synd at Duett skal gå ut, det er ett deilig garn, tror faktisk jeg må hamstre litt før det forsvinner helt. (jippi, der fikk jeg en god grunn til å handle litt garn!)

    SvarSlett
  9. Å så nydelig pannebånd. :) Lua var også lekker. Flotte farger. Forstår godt at datter ville bruke dette. :) tusen takk for koselig hilsen. Slikt varmer så godt :))
    Her er det milde vårlige dager...ja man kan nesten bli lurt.Godt å få noen slike dager innimellom for det kan jo enda bli kalde, snøfylte dager. God helg til deg og dine. Klemmer Merethe

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!