torsdag 31. mars 2011

"Ny" knaggrekke!


Når jeg er "hjemme" på nordvestlandet (selv om jeg ikke har bodd der på 25 år) på ferier prøver jeg alltid å lete etter skatter i fjæra. I vinterferien var jeg så heldig å finne denne plankebiten og syns den virkelig var et funn!!!




Se så fint det ble med noen billige knagger (egentlig sånn å henge gardinbånd i) fra Europris og litt pynt! Jeg er kjempefornøyd♥

Og når vi først reklamerer for Europris....


Var så heldig å komme over disse lyktene- tre stykker for kr 199,- og da måtte jeg bare slå til... Den tredje, minste står på andre siden av huset :)



Nå er mars snart historie og jeg ser virkelig fram mot vår og å kunne sitte ute og nyte en kopp kaffe! Og da skal jeg selvfølgelig tenne lys i lyktene mine og tulle meg inn i pleddet :)

Klem fra Sissel

10 kommentarer:

  1. Rekved er fint, og du har lagd en flott knaggrekke av den :)
    Det er godt man kan kjøpe noe pent uten å føle at man ruinerer seg. Lyktene var riktig så fine.

    SvarSlett
  2. Så flott knaggrekke du har laga deg!! Ein kan lage masse flott av rekved!!

    SvarSlett
  3. Rekved blir så flott som både knaggrekke...og lysestake som jeg selv har laget! Skulle gått mer i fjæra og funnet "gull":O)
    Nydelige lykter, så koselig og det pynter sånn opp!
    Nyt at det snart er april,klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. HEi og tusen takk for hyggelig kommentar fra deg.
    Glidelås er egentlig ikke noe vanskelig. Det er bare vi som lar det bli det. Du får bare kaste deg uti det.
    Rekved er genialt å samle. kan jo brukes til alt.
    Ja nå lengter vi alle etter vår og sola.
    Ha ei flott helg.
    Klem Berit

    SvarSlett
  5. så hæli den knaggrekka di blei !
    Ja det e utruli ka man finn på europris - du va jo kjempeheldig som fant de lyktene der. Trur jammen mæ æ ska ta å kjøpe nån sjøl om de fortsatt har igjenn :)
    3 av mine lykte har blitt knust i løpet av vinteren :(
    JA ssånne lykte e jo nærmest blitt en forbruksvare :)

    Go klæm tel dæ Sissel !!!

    Anita

    SvarSlett
  6. Jøss, - så fint! Hvor fant du den?

    Håper dere koser dere i kveld...

    Klem

    SvarSlett
  7. Så nydelig den gnaggrekka ble.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Kjempenydelig! Den var virkelig ett funn ja :)

    Ha en flott lørdag

    Klem

    SvarSlett
  9. Ja den blei jo kjempetøff!!!
    Jammen gjorde du et funn der, og på Europris.

    Søss

    SvarSlett
  10. Kjempe fin knaggrekke! Ønsker meg ei sånn til bursdagen:)

    Klem frå Siv

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!