søndag 27. mars 2011

Toving er gøy!!


Først av alt- tusen,tusen takk for alle fine tilbakemeldinger på rosebildet mitt♥  Dere er kjempesnille!! Veldig kjekt å lese at jeg kan være til inspirasjon for dere♥ Da har jeg oppnådd det jeg ønsker med bloggen min- så mye inspirasjon som jeg henter hos dere andre her i "Blogglandia" er det veldig hyggelig å kunne gi noe tilbake!



Denne vinvesken strikket jeg på toget mellom Bergen og Hønefoss for noen uker siden. Så har den bare blitt liggende til jeg hadde noe mer som skulle toves. (Det andre skal dere få se en annen dag- er ikke helt ferdig ) Her har jeg knytt fast noen tråder og venter spent på hvordan det blir når den er ferdig tovet :)


Etter tovingen sydde jeg fast trådene med sølvtråd som jeg har tredd noen få perler på.



Til slutt sydde jeg på en lilla hjerteknapp. Ble riktig så søt syns jeg sjøl da :) Legger den ut for salg i salgsbloggen....
  

Enda en Stafflue har sett dagens lys- denne gangen i Sandnes mini-alpakka garn. Kjempedeilig å jobbe med- mykt og godt!


Ha en fin uke alle sammen- her hadde vi skikkelig vårstemning i går- strålende solskinn, masse unger og voksne som lekte og koste seg i gaten. Men akk- lykken var kortvarig- våknet i dag til hvitt vinterland igjen.... Heldigvis har alt smeltet i løpet av dagen og jeg er utrolig klar for vår!

Hjertelig velkommen til mine nye følgere!

klem fra Sissel

9 kommentarer:

  1. herlighet så flink og iherdig du er Sissel!!!
    Den var jo kjempesøt den vinveska du har laga !
    Luene du strikker blir jo bare råstili !!! Jeg fikk en lignende av mamma en gang, men jeg syns sjøl jeg så ut som en budeie i den... så dere som kler den er RÅHELDIG!!!
    Håper alt er bra med deg og dine !

    Mange mange goe klæmma fra Anita

    SvarSlett
  2. Flott den vinveska ble, lurt med den pynten. De luene dine er bare nydelige.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Så fin den vinveska blei!! Og stafflua er jo berre flott!!

    SvarSlett
  4. Super vinveske du har laget ღ og lua er kjempeflott:)

    SvarSlett
  5. Så flott den vinveska ble. Du lager bare fine ting du :) Lua var nydelig. Her våres det mere for hver dag. Kosa meg i sola en stund i dag. Det hjelper på det meste det :) Ha det fint klem Merethe

    SvarSlett
  6. Fine fine LUA MI. Den er så myk og fin. Fått masse skryt!
    Takk til deg altså.
    Skal ut en tur nå og den er med.
    Kos kveld
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Hallo igjen, og takk for sist!

    Søt lue og vinveske! Blir nok ikke knust den flaska som havner der nei...

    Joda konserten ble kjempeflott, ...og for å skryte litt av korpset også... Det har blitt et helt utrolig bra korps!!
    Vi koste oss under samarbeidet, og alle ønsker å kunne utvikle det videre....
    Men som alltid her på Tornes, når noe skjer.... det kom veldig lite folk...
    Og det er de som skriker høyest når det er snakk om "skolenedleggelse"...og "det blir så trist for bygda, å ikke ha en samlingsplass"...som ikke møter opp!! De skal i hvertfall ALDRI få min underskrift igjen!

    Her snør vi omtrent ned,...så når våren kommer er nok uvisst...

    Klem

    SvarSlett
  8. Så fin lue, den må du bare lære meg å strikke neste gang vi møtes! Jeg må ha litt starthjelp.
    Og så tøff vinveske, du fikk vel bestilling på slike på toget, gjorde du ikke?
    Korsn går det ellers med forkjølelsen?

    Søss

    SvarSlett
  9. Kjempesøt dekor på vinveska di! Takk for besøket i bloggen min! Ha en fin kveld! :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!