fredag 8. april 2011

Pannebåndepedemien brer seg.... :)


Jeg er utrolig glad i dette garnet- Hobbygarn fra Stoff og Stil i en knallfin grå/brun fargre! I vinterferien hekla jeg tre sånne pannebånd til mine nieser og jammen har det ikke blitt flere nå etter vinterferien også :)
  
Det som er perlestrikket er allerede gitt bort i bursdagsgave-
  

Tror det ble godt mottatt :)
Inspirasjon til disse fant jeg i denne koselige bloggen til Stinemor.


Mens det andre (kronepannebåndet)-  legger jeg ut til salgs i salgsbloggen min.
  

Dette passer nok til en jente fra 4 til 8/10 år tenker jeg.
  

Så får vi bare håpe at G-Anette og jeg ikke bare har samme lesere :))

Til slutt slenger jeg på noen flere kort jeg har puslet med♥
  














Nå gleder jeg meg over nydelige værmeldinger for helgen- håper vi får komme oss en tur til Hardanger og ordne litt i campingvogna♥

Ha en fin helg alle dere som titter innom-
og til dere som har gitt meg award- jeg lover å blogge de snart, det er ikke meningen å være utakknemlig for jeg setter stor pris på de♥

klem fra Sissel

8 kommentarer:

  1. de er bare såååå fine de pannebåndene - jeg har sjøl begynt på et i dag. er halveis nå :)
    Strikker i Lerke garn og i gråfarge. Men hodepinen raser å da går det smått (strikking og hekling er nok ikke beste medisin mot hodepine)
    Håper du får pakke i posten i morgen !!! du vet hva det er kan jeg tenke meg :)

    Klem fra Anita
    og tusen takk for de fine serviettene jeg fikk :)

    SvarSlett
  2. Vi hadde vår første helg i campingvogna for to uker siden. Eller jeg måtte dra hjem på lørdag, for å passe Mini-barnebarn!!!! Men ihvertfall jeg bannet og svertet da jeg så hvordan det så ut i vogna. Jeg var ikke med å vinterstenge vogna, så jeg tenkte ikke over at Gubben bare heiv saker og ting inne i vogna. $&#§$% Så neste gang skal jeg rydde, sortere og hive!!!!! fordelen er at da kan jeg jo kjøpe noe nytt!!!!! God helg!!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  3. Vi har god smak du og jeg ;) Så morsomt at vi har laget så like ting! :) Dine ble kjempefine, var jo superfint med hekla blomst på kronen også.

    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fine pannebånd:) Søte kort du har laget også ✿ God helg til deg:)

    SvarSlett
  5. Nydelige pannebånd og flotte kort!
    Godt å få tips om garnet til S&S.
    Nyt helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Nydelige pannebånd og kort.
    Fortsatt god helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Flotte panneband! De er gode å bruke når det ikke lenger er så kaldt, men litt kaldt allikevel...

    SvarSlett
  8. Så flotte pannebånd. Utrolig enkle og flotte.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!