lørdag 2. april 2011

Sommerfuglkort


I dag er det skikkelig innevær i Bergen.... Regner siler ned, jeg er snydens forkjøla og syns skikkelig synd på meg selv... Datteren min skal i bursdag i dag og nå syns hun de kortene jeg hadde på lager var altfor barnslige....


Ja ja, da var det bare å sette seg ned med ark, streng og perler da og se hva jeg kunne få til.


Ble egentlig ganske fornøyd med disse- det var viktig for henne at det ikke var for mye "dill og dall" på de- hun ville ha de helt enkle.


Lurte meg nå til å knytte på en sløyfe likevel jeg da...;)

Ha en fin helg- endelig APRIL!

klem fra Sissel




15 kommentarer:

  1. Så stilig knaggrekke du laget av drivveden. Har så sansen for det.
    Og kortene ...lekre :)
    Ja da er det stopp på barnebarn boomen hos meg :D Nå skal det koses og dulles og skjemmes bort :)
    Ønsker deg en fin lørdag.
    Klem Merethe

    SvarSlett
  2. De der ble hun sikkert fornøyd med!
    Folne søt i hvertfall!

    Ha en koselig lørdagskveld!

    Klem fra aprilsnarreren...

    SvarSlett
  3. Så flotte kort du har laget:)

    SvarSlett
  4. Ja, det ble fine kort! Og viktig at også giveren er fornøyd;)
    Hørte det var skikkelig ruskevær i Bergen nå, med hoppeslott som skader mennesker og regn i strie strømmer. Her i sør har vi tåke og atter tåke. Men det tar i alle fall de siste snøklattene!
    Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  5. Så nydelige kort du har laget.
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Så fine kort du har laga!! Kjekt med heimelaga kort, ha ein fin kveld:))

    SvarSlett
  7. Så fiiin dei blei. Ble hun fornøyd da, og tok hun det med sløyfe på... eller?

    Søss

    SvarSlett
  8. Disse kortene er jo en gave i seg selv, nydelige!! De vet hva de skal ha:O))
    Her skinner sola, og det har vært sitte-ute-dag, den første i år.
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  9. Så koselig at jeg kan inspirere:) Bare å stjele stereobenk-idéen om den passer.
    Mye lekkert du har laget nedover her.
    Flink og kreativ er du!

    Ønsker deg en ny og herlig uke!
    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  10. Kjempefine kort du lager altså.

    Det venter en award på deg inne hos meg hvis du vil ha den. ikke noe press og stress :)

    SvarSlett
  11. Så mye lekkert du lager!
    Du har en kjempe flott blogg :)

    SvarSlett
  12. Kjempesøte kort du lager :-)
    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Virkelig flott, for da fikk jeg se din :-)
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  13. Heisann. Så hyggelig at du har funnet frem til Spirebloggen. Siden du ikke vant noen Eggbag, så er det fritt frem å lage selv.. Har ikke tatt patent enda.. ;) tihi.
    Men link gjerne og fortell hvor du fikk idéen..
    Ha en fin vårlig uke!
    LenaE

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!