søndag 5. juni 2011

Endelig en smak av sommer :))


Tenkte det var på tide med et lite blogginnlegg igjen... det blir langt mellom innleggene for tiden men jeg har ikke så mye å blogge om og da blir det sånn .. Har bare lyst å vise dere noen bilder fra den vakre Hardangerfjorden og fornyelsen vi har gjort på campingen i helgen :)

Vakker andemor med sine tre små....


Kanskje dere husker partyteltet på campingen- har sikkert vært med i bloggen tidligere- og nå----
tatatata-
Veggene har fått den lyse gråfargen jeg har hatt lyst på leeeenge! Ble det ikke fint?? Foreløpig har vi (dvs min bedre halvdel) bare rukket ett strøk, men jeg tror det blir veldig bra! Godt å få vekk den mørke veggen!

Helt til slutt- hekleprosjektet jeg puslet med i helgen
Grytekluter har man jo alltid bruk for og jeg drasser stadig med meg en svær pose med bomullsgarn til campingen, for der har jeg jo så god tid til å hekle....tenker jeg alltid :)

Ja ja- det var det jeg hadde for denne gang- nyt sommerkvelden folkens- det har jeg tenkt å gjøre!

klem fra Sissel





13 kommentarer:

  1. Hei

    Ja der ser jeg hvor lyst og fint det ble. Særlig da du la ved "før-bildet".
    Nydelige bilder av andemor med barn og hav, båt og blomster. Og så fint med de rammene rundt! Du er så flink!

    SvarSlett
  2. Nydelige naturbilder du har tatt !

    Likte godt gryteklutene dine !

    SvarSlett
  3. Så fine grytekluter, og ja, det gjorde seg virkelig med den lyse veggen:)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder, og lyse vegger letter alltid inntrykket.
    Fine grytekluter!
    Ny sola og sommeren den som kan:O)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Nå ligger nøkkelringen mine for salg i mitt miniutsalg:)

    SvarSlett
  6. Det ble kjempe flott med de lyse veggene.
    Likte gryte klutene dine også. Kjekt å ha.
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Åååå så fint! Er det Jasminbusker som blomstrer allerede??
    Guri så koselig det er hos dere!
    Nå skal jeg kikke inn på de andre du sendte også...

    Storesøss...

    SvarSlett
  8. Det ble kjempefint med grå vegger. Virker større. Jeg har hverken heklet, strikket eller sydd på aldri så lenge. Bare jeg blir ferdig med gangen nå så skal jeg kose meg med handarbeid igjen.
    Kos uke til deg.
    Klem fra meg
    Randi

    SvarSlett
  9. Så herlige bilder du har tatt. Veggen ble kjempefin, veldig lett å se at det ble stor forskjell når du la ved før-bilde også.
    Grattis med stor endring!

    SvarSlett
  10. Skal si det gjorde seg :-) Mye lysere og lettere. Dere er heldige som har denne plasse.
    Hilsen Astrid :-))

    SvarSlett
  11. Så mykje finare det vart med den grå fargen:)
    Og Hardanger er jo berre fantastisk fin, særleg når sola skin:))))
    Klem frå siv;)

    SvarSlett
  12. Hei, og takk for koselig besøk og gode ord hos meg!!!

    Virkelig nydelige bilder her hos deg, som oser av sommer - herlig!!! Så flott det ble på campingen med lyse grå vegger på partyteltet - det er deg jeg sier - maling gjør ofte susen....

    Ønsker deg en flott uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  13. Blir lite blogging på meg også, for tiden, men koselig med et lite livstegn innimellom.
    Nydelige bilder! Jeg skal til Hardangerfjorden til helgen. Det blir bra.
    Flott med grått!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!