tirsdag 5. juli 2011

Heklerier en sommerkveld

Hei alle bloggvenner!
Ser at jeg har vært særdeles dårlig til å dele bilder og tanker med dere i det siste....Derfor vil jeg  vise dere noen av alle de uferdige prosjektene jeg stuller med for tiden :)


Jeg har en forkjærlighet for Gjesdal Bomull Sport, jobber like ved Spar Kjøp med det som resultat at jeg har altfor mange nøster liggende i tilfelle... Nå har jeg heldigvis fått ånden over meg og hekler grytekluter for harde livet :) Kjekt å ha- kjekt å gi bort! (Oppskriften fant jeg på Garnstudio sine sider)


Disse er faktisk helt ferdig- trådene er til og med festet- hurra!


Her er et annet prosjekt.... Solruter fra Tine Solheim og svart Gjesdal Bomull Sport- vet ikke helt hva jeg skal bruke disse til men kanskje det en gang blir en jakke... eller en vest...

Til slutt noen sommerbilder jeg har tatt med mitt lille Olympus U830 kamera- syns jeg har fått noen flotte blinkskudd. Har egentlig lenge ønsket meg et speilreflekskamera med god linse, men kanskje jeg skal revurdere ønsket? Dette lille kameraet er jo utrolig lett å ta med seg da!





Ha en fin sommer kjære venner- nå er det ikke lenge før vi setter kursen mot Dyreparken og alt det innebærer! Satser på fint vær og godt humør!

klem fra Sissel




12 kommentarer:

  1. Flotte grytelapper !

    Bomull Sport er et kjempegodt garn til slike !
    Jeg har heklet maange eple etui av samme garnet.
    Nydelige bilder du har tatt !
    Ha en fin sommmerkveld.

    SvarSlett
  2. Trenger ikke et stort kamera for å få flotte bilder!
    Bomull Sport er også mitt heklegarn i bomull; flotte grytekluter og herlige roser!
    Kos dere i Dyreparken, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Heia.
    Råfine de Solum rutene. Spesielle.
    Og guri så fine bilder du har tatt. Den sneglen er et skikkelig blinkskudd. Det blir ikke så jeg orker å bære med meg kamera på tur bestandig. Svær ding som henger rundt halsen så jeg bruker også et lite et da.
    Kos deg videre med sommeren.
    Klemmer fra meg
    Randi

    SvarSlett
  4. Så mye flott du holder på med.
    Jeg liker også det bomullsgarnet mer og mer.
    Herlige bilder, likte det med snegla kjempe godt.
    Kos deg i dyreparken.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Du er flink til å hekle. Jeg har akkurat begynt, så her var det mye inspirerende. Jeg likte svært godt øre varmerne dine: )

    SvarSlett
  6. Hei Sissel :) ja det var noen flotte bilder du har tatt med ditt lille kamera. Jeg har et stort speilreflekskamera og det er litt stort å drasse med seg overalt. Har jo et lite liggende ett eller annet sted da men det tar ikke så bra bilder som ditt. Fine grytekluter du hekler. Det blir ikke så tette innlegg på bloggen om sommeren hos meg heller men er det ikke slik det skal være da? :) man er opptatt med uteliv/hage og familie og venner. Ønsker deg og din familie en flott ferietur. Mange klemmer fra Merethe

    SvarSlett
  7. Flotte bilder!
    Herlig å bli ferdig med noen småprosjekter. Mønsteret kjenner jeg godt. Har produsert noen slike opp igjennom;)
    God tur til Dyreparken (en liten halvtime fra meg;)

    SvarSlett
  8. Hei. Koselig blogg. Havnet her da jeg søkte på min egen blogg fordi jeg har fått ny maskin ;) Kommer tilbake! :)
    Kristin

    SvarSlett
  9. fina saker du har gjort och en fin närbild på snigeln, haha :)

    SvarSlett
  10. Fine grytekluter du har heklet! Solrutene er og flotte. Ha en god helg!

    Klem :)

    SvarSlett
  11. Bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god sommer:) Her er helkle nåler, og lt annet hobby lagt på hyllen..Men gleder meg til å ta det frem igjen;)

    Klem

    SvarSlett
  12. Så mye flott heklearbeid!
    Og fine bilder. Fortsatt GOD SOMMER!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!